RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, February 8, 2011

diamkan diri

aku tak tau la ape da jadi dengan abg ni mendiamkan diri seharian...sgt hebat sebab dah berjaya buat aku sakit hati n risau tahap nk tarik2 rambut......

hmm nape perlu buat sume too...aku pun tak de reason nape.....tp kepada yang berkenaan.....ketahuilah yg sy sgt marah dengan perangai kamu.....tahniah sbb kamu da berjaya buat sy rase sume too dlm satu mase...(saje je la tuu kan nk buat muka aku kedut seribu)

n yet aku plak yg mcm nampak bersalah ni jd mcm ayam hilang anak..col2 n meseg...tp boleh buat deq jer.....wow...sape yg buat salah skrg ni.....tension betul.....sbb dek tekanan yg melampau ...aku dah berjaya naik hantu dekat pembekal yg sengaja bikin aku panas.....see ....kamu sgt suke kan bile sy marah.....

dan petang ni aku dah mencemar duli menghubungi uma mertua yang terchenta...sbb ape aku kata terchenta memang aku kasihkan mereka sbb mereka sgt baik dgn aku ...tak mcm ank die yg tak reti2 nk stop dr wat aku naik hangin.....motip aku call sbb nk pastikan abg ni baik2 saje n tak de ape2 yg berlaku.......huh smpi mcm too sekali......bile dengar sore mereka jer...aku da mcm mau nangis...nangis sbb windu mereka n aku jenis yg tak reti bermanja2an dengan ayah mak....so ckp pun bile perlu n kdg2 sajok nmpk ramahnyer...tp dgn ibu bapa org lain aku mcm terlebih ramah....ajaran songsang too... jgn ikut kwn2......utamakan mk ayah sndiri sptutnyer itu lebih barakah.....wau sentap abis.....hukhukhuk....bukan tak pernah yer ade rase nk beramah tamah dengan mak ayah sndiri....

jd bila dpt tau yg pk cik too selamat g kerja...aku pun jd makin pelik....ape sebenarnyer yg jd selamat ke tak ni.......

sambung dulu borak2 dengan ayah n mak abg yg sgt ramah tamah too...n jd sadis bile mak abg selalu sgt rase bersalah n malu sbb lum pegi uma aku lg (urusan org2 tua...korang tak yah tau)....sadis ok sbb aku die terasa malu....aduhai mak abg jgn la smpi rase begitu...rase sedih sungguh.....nape perlu malu kerana aku....jd aku pun mulakan la diplomasi secara terpimpin....aku ckp dekat mak abg...."makcik jangan lah malu....n yet saya faham nape mkcik masih belum dtg uma sy....lgpun kahwin ni perlu kan duit....jd eloklah menyimpan2 duit ape yg patut dulu...tak perlu tergesa2.....klu ade jodoh tak ke mana......klu tak de pun kami tetap kawan........" bile aku ckp mcm ni...mak abg menyampuk.... "mane bole tak jadi..... sayang dah lame kwn......" (sambil wat muka senyum)....aku cume ckp "mkcik jgn la risau...." ayat penyedap hati........wau!!...mcm tak caye tuu jwpn aku......tp yg benor nyer sentap bile ckp mcm too.....sbb itu la ape aku rase.....haila...then berkirim2 salam tok ayah n mak aku...then abis sesi borak2....

seterusnyer cube plak col sekali lg yg berkenaan....dpt tp lambat2 angkatnyer....bikin hot lg.....rase mcm nk keluarkan semburan air liur yg mencurah2......tp bile dengar soalan kesengalan terus mls nk melayan aku letak fon...tuttttututttt......dlm hati...alhamdulillah sekurang2nyer aku tau insan yg aku sayang masih baik2 di sana...wlupun da buat aku mrh....ayt pasrah.....jauh di dasar hati bergosip....sayang itu tak kan pernah berhenti wlupun da berulang2 kali ati ni luka berdarah n bernanah....wah mau fengsan bile bace ayt jiwang berkarat......senyum malus......

2 care about me:

mim said...

i luv u honey.... ;)

puteriann said...

love u too....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes