RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, August 22, 2011

berbaju melayu



hati adalah sgt teruja bile dengar abg sudah beli baju melayu....ntah nape fill to wujud...mgkin sbb 1st dgr....klu selalunyer abg lebih gemar beli baju kasual je mcm tshirt, jeans o slack....kali ni berbeza plak...jadi ape lagi mcm teruja la aku dgr smbil tersenyum bahagia...poyo bukan!!!! lantak aku la kan...hahaha



abg beli baju melayu warna coklat katanye...die nk beli unggu aku yg melarang sbbnyer tahun lepas abg beli baju raye purple kat aku....tak kn la tahun ni aku nk cari baju raye yg same warna lg kan...so aku suwoh pilih warna lain...sudahnye warna coklat jd pilihan hati abg....ok la too....aku rase warna coklat nice aje nk pakai....satu tak kotor...kedua abg pun putih melopak kan ...jd sesuai jela pakai baju gelap mano pun....hehehe



oohhh may b gak sbb tahun ni abg cuti raye....so sakan la membeli baju raye siap dengan songkonye p mencari....dasat2.....kalah aku ok....hehehe.....ape slhnyer kan...jarang2 aku tgok abg mcm too and wat aku seronok lak too...alhamdulillah la kan dengan perasaan yg wujud....



yg benornyer aku nk beli kan abg baju melayu sebelum abg beli aritu ...tpkan aku duk pk karut marut aje...langsung la aku tak beli.....klu dh kawen ayg belikan ok....wink2!!



note :-



program hujung minggu ni aku n fmly nk p beli baju raye.....p naik moto sbb takot jln jem...and for the 1st time my sweet moto akn balik kg...hehehe....kg ka?...hahaha.....semoga aku selamat hendaknya...amin....

2 care about me:

merpati biru said...

wah...caiyok2 bawak motor...sejarah nih...hehehehe

puteriann said...

hahaha...itu pun siap pilih jalan yg sesuai dengan keadaan sy yg masih takot2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes