RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, August 24, 2011

wish




salam ramadhan dan selamat hari raya...


diam tak diam lg seminggu je umat islam berpuasa.....pas ni dah tak de kemeriahan selepas waktu berbuka seperti mlm2 sebelum ni.....dan tahun depan masih berpeluang ke kite untuk merasanya lagi??...renung2kan....


kali ini bulan pose lain sikit dr tahun sebelumnya...tahun lps aku jarang2 balik uma n ambik tau sgt pasal ape fmly aku nk buat...tp kali ni berbeza sikit.....aku rajin amik tau and terasa mcm filin waktu kecik2 dulu selalu duduk bawah satu rumpun yg same .....mungkin jugak kesan dek adik aku nk kawen ...jd as kakak yg baik (angkat bakul sendiri)....aku cube la membantu mane yang mampu untuk ringankan tulang belulang mak ayah aku...hehehe..lagi pun ini 1st time kan keluarga kami nk wat kenduri and kali terakhir adik aku beraya dgn kami ...jgn tersalah faham...aku maksudkan lepas ni die ade komitmen untuk keluarga lain jugak...jd keseronokkan bwh rumpun yg same too dah terasa kurg serumpun....huhuhu....sadis plak bile pk.....hopefully adik aku bahagia dunia and akhirat selepas kahwin nnt....terlindung rumah tangga nya hingga ke akhir hayat and di kurnia zuriat2 yang baik2 hendaknya.....amin....


dan untuk aku ...hidup mesti di teruskan...mungkin sebelum ni aku banyak leka dan banyak tersalah perhitungan dlm kehidupan.....jd sekarang ni aku perlu jadi lebih matang dan dewasa untuk menjaga hubungan aku dgn family ,abg, and family abg.....aku harapkan sebuah keluarga yg bahagia....bila berkembang dgn kehadiran ahli baru dlm family pun biarlah fmly kami masih sama spt skrg...penuh kasih syg, gurau senda, tanggungjawab, hormat menghormati dan paling pntg tuntutan agama adlh landasan untuk teguhkan segala doa dan impian di hati....biarlah terlindung dengan sebaik2nyer dr segala yang buruk di dunia ini dan terpelihara selalu.....amin ya rabbal alamin...


last sekali aku nk wish selamat hari raya untuk semua umat islam.....mohon maaf untuk semua dosa....selamat pulang ke kampung....berhati2 di jalan raya....jaga kesihatan...berbelanja seadanya...jangan boros....


Cincin disarung hati berdebar

Jarinan lembut wajah terhias

Ramadan disambut penuh sabar

Aidilfitri disambut dengan meriah

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes