RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, August 25, 2011

keciwa lg


salam ramadhan....


ini al kisah seorang budak keciwa tak dpt mkn ayam mcd....hahaha....aku la dak too kan sape lagi.....tak dpt mkn ayam mcd pun kecoh...hehehe.....aku peduli ape kan...


ok di pendek kan cite....bulan pose ni aku ade la 2 kali p makan mcd....tp pilihan menu yg menjadi pujaan ati tu asik tak dpt memanjang....sekarang ni bile p mcd aku lebih gemar order aym grg dr menu burger...mungkin sbb pedas die sgt menggoda and jugak burger die yg leceh di makan...hahaha.....alasan je too....


so smlm aku p la alamanda dgn kak sapura kononyer nk dptkn ayam mcd di tempat yg tak pernah keciwakan permintaan....last2 same jugak tak dpt mkn lg....ape lah sebabnyer kan...time bulan pose ni org ngidam makan ayam mcd lebih banyak dr biasa kot....hahaha....agaknye la kan.....


tak pe la ...pas raya aku akan carik ayam mcd too ari2 sampai aku tak mau da...hahaha...bole ka??...so aku mkn je la menu yg ado....


critera selingan....


sebelum balik too sempat la aku beli suar jeans sepanjang jenama gxxxx....ade diskaun 70% dr harga biasa yang tus2 too...so ok la kasi tangkap satu...since aku pun sudah lame tak beli suar jeans ...seumor hidup aku ini kali kedua suar jeans yg aku beli sendiri...last year hadiah dr abg...org nk bg kan ape lg rembat la....hehehe...tq laling....1st time aku try yg berkenan di hati.... KETAT ya rabbi plak...sampai tak dok langsung ruang udara tuk kaki aku bernafas....ape la diorang ni wat fesyen suar cam too kan..tak bernafas kaki aku di buatnyer...nasib dak kedai too suwoh kasi try...klu ikut hati aku yg jenis main beli je....konfem nyesal tak sudah bile blik nnt...hahaha...so sudahnyer aku ikut ckp dak too p test so tau la aku keadaan sua too selesa ke idok..bile aku test sua kedua baru la berkenan di hati sebab loose sikit...jd aku pun tak dok la takot2 nk berjalan dgn kaki2 ku yg slim lg ramping....hahaha


0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes