RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, August 22, 2011

kelegaan seketika



yipppiiii....selesai sudah kelas aku untuk sem ni....dlm mood2 raye ni dok pikiaq raye je la....last day punyer la byk test sebenarnyer...tp satu ape aku tak prepare..bole ka!!! bole je untuk org cerdik bin pandai mcm aku...hehehe.....


so smlm berakhir azab aku jwb assignment eco, test 1 and test 2 public admin and 3 presentation bel 312...huhuhu...gile doh sgt mencabar hari smlm...kena spekong English lak smpi 3 kali trip presentation (2x individual + 1x group).....yg lawaknya berjaya plak aku jawab dengan spontan dlm English and siap dengan gaya konfiden mcm sume perfect tiada slh...hahaha....tp alhamdulillah sume sudah berakhir dgn senyuman puas....wlupun hasilnyer mcm suam2 kuku.....hahaha.......


tp next week baru tol2 merdeka kot...sbb lec eco sompek kasi test 2 untuk kiteorg buat and submit b4 29 august...hukhuk...terpaksa la aku bersengkang mata membuatnyer secopek mungkin kan...nak raye la kate kan...hahaha......semoga Allah permudahkan urusan ku...amin....


raye kali ni pun tak leh bermegah2 sgt....22/9 n 5/10 aku exam....nasib bel 312 tak dok paper.....tp due2 hari itu adlh ari bekerja yer...jd siang2 sudah pasang niat nk ambil cuti exam...selalu aku bantai cuti rehat mls noh nak amik cuti exam...kali ni mau mencuba apply cuti exam....semoga membuahkan hasil...amin....


0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes