RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, March 31, 2010

selamat tinggal khamsiah

arini last membe ofis aku last kat ukm....sbnrnyer aku tak rase sedih sgt mule2 tp bile die dh g baru aku rase betapa sedihnyer aku bila kehilangan....wlupun die tak rapat dengan aku...tp die satu team keja dgn aku...same2 kena jerit dgn bos....same2 berhempas pulas....bak kate puan siti kan ...susa nk cari org mcm kham....trully rite....she the one and only....

(bisikan syaiton....agak2nya...apela bos aku rase bile aku tak de.....jeng3x...)...jauh dlm hati aku....hahahhaa

wlupun sejahat mane yang korang pk kan tentang aku....aku tetap ade perasaan nurani ok yg korang susa nk nmpk tp boleh rase secara kebetulan o kadang2 bila kehilangan......pergh ayat ganas seyy....

hmm imbau kembali pertama kali aku kenal kham....masa too...ade sanggar kerja kt melaka...dia yang baru masuk pun kena join same....sian kan...tp die sanggup ok la kan....die kena dera bace prosedur kerja...aku tak bace pun sbb...aku konon nyer dh terror...yer la kan...cara kerja aku di dokumen kan je...harus la sume benda kuar dr mulut aku....hahaha....

dulu aku dgn kham sebenarnyer leh d kate kan rapat mase die baru2 masuk...tp setelah beberapa insiden yg aku tak gemar...terus ati aku cam terluka....see cam bercinta lak....hehhee...tp sy selepas ni sy maafkan sume dosa2 khamsiah mohamad noor...n semoga dia pun memaafkan saya...amin....peace no war....

at last ...die dh pegi ...tinggal kan aku terkontang kanting kat sini...penyudah nyer aku jugak yg kena take over balik.....

Tuhan ku Kau berikan lah aku kehidupan yang baik, kesihatan yang baik, kesabaran yang tinggi, kawalan emosi dan metaliti yang tinggi, orang2 yang sangat memahami,dijauhi segala malapetakan juga kesusahan dan cepat kan jodoh hamba aku...amin ya rabbal alamin....

1 care about me:

azeel said...

dah sampai masa budak-budak U cuti semester rupanya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes