RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 1, 2010

pantang betull...

arini aku ada audit 5s setiap bahagian di jalankan serentak.....
aku rase setiap kali nk di audit aku lah paling parah sekali nak menguruskan semua benda....sbbnya org lain pakat tak kisah....bole lak telinga diorang tebal sgt bile dengar bos aku membebel....pelik tol aku rase....
nk d pendek kan cite...aku berusaha la nk buat sedaya upaya untuk buat status kehadiran petang semalam ni pun kire sbb dlm keadaan mud tengah baik...kalau tak tak de nyer aku nak melayan membuat benda2 karut ni....tp untuk mengelak dr telinga aku bernanah lg teruk....aku pun dengan redha dan tawaduk buat la benda too....oleh kerana dh suntuk sgt masa...aku pakat buat mane yg daya jer....tp base la kan...bile kite buat ada je yang nk mengomplen sana sini...aku mule la hot giler....ape hal lak kan....nak komen sana sini....your opinion r not allowed rightio....
berbulu telinga ok....tpkan yang aku lg tak puas hati ade plak org yg membantu ni...bile aku dh buat sebaik mungkin...dieorg lak wat cincai....ape korang rase??tak mcm nak hamun ke....tp oleh kerana dh nak dekat waktu balik...aku redha kan lagi...see....betapa baik nyer nazirah ni....kahkahkahkah...masuk bakul angkat sendiri ok....hahahahah....
pas abis audit...leh lak kan kak kiah kate ape aku buat too org kate membazir.....nk jer aku korek mulut org yg ckp tooo....hello klu nak ckp mcm tooo...jangan bagitau kat aku.....apsal tak cakap mcm too mase kak zatul tukar.......n kenapa kak zatul mase buat too tak tanya puan ct dulu suke ke tak design die too...sekarang dh mak cik too tak suke...sape yg membazir sebenarnya....ha...cube ckp...sape.......tension tol aku mcm ni....n dh klu puan ct tak suke n suwoh ko tuka....ko sanggup dengar die bising ke o ko akan buat jugak.......kalau korang of course tak kan...tp telinga aku yg sakit benda tooo asik nk dengar byk kali nnt...korang tooo sume senang jer nk larikan diri....tak mau buat itu ini......
anyway aku tak kisah pasni ape korang kalau rase nak komen lg...buat sendirik...aku tak hingin nk buat ....lantak lah.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes