RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, April 8, 2008

7hb april.....

klu d ikutkan ini tarikh bahagia wat syamim dan nurul huda....tapi tarikh yg wat aku lg makin derite....tarikh pertunangan.....
aku gambarkan perasaan kau saat ni...pasti gembira memiliki segalanyer....memiliki kegembiraan itu...namun aku..ape yg aku ade...hanyer kenangan kau dan aku....
mengapa sume ni terjadi???????
salah aku ker....
atau salah kamu......
hmm...wlu sejauh mane aku menyesal keputusan mu...ia tetap sudah berlaku...keputusan mu...bermakne...putusla kasih yg sedia terjalin...putusla kemesraan yg pernah kite rase...terhenti kebahagiaan yg kite bina...yg tinggal hanya memori silam....
namun ape jua berlaku antara kau dan aku...mengerti la...diri ini tak akan berhenti menyayangi mu....aku akn simpan n abadikan nama mu jauh d lubuk hati....bia org selepas mu tau...hati aku pernah kau miliki....

terime kasih kiriman lagu terkahir mu...wat air mate ku tumpah lg d sini...n pasti ati ku akn terusik setiap kali mendengar lagu n sore mu itu....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes