RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, April 8, 2008

kisah kasih yg berakhir....

aku rase nk mrh pun ade dgn blog aku ni....ade plak time tak leh langsung tuk aku create post...dah la time aku byk benda nk citer n luah time too la dier sengal...tuk seminggu yg lepas aku sendiri tak tau aku akn alami benda yg same2 mcm teman2 aku yg lain...yg selama ini aku hanya dgr jer cerite sdh org lain...tp kali ini aku yg alami sendiri sume too...

kire genap 2 tahun hubungan aku dgn syamim....aku d kejut kan dgn sesuatu yg sgt sukar aku terime....mesej yg meminta aku lupekan dier kerana dier akan bertunang dgn org lain pilihan keluarga katenyer...bayang mcmmane aku rase....air mate aku terus ajer tumpah....bile saat aku habis msg syamim....sgt la terhiris perasaan aku....saat too mcm2 persoalan timbul....nape,aper,bagaimana.....n ntah salah aku ker...sdgkan slama ni kami tak pernah bergaduh....ooo baru kini aku faham...ini jawapan tuk persoalan aku untuk entry yg lepas...tentang hubungan aku dgn syamim...tak sangka dalam sekelip mate dier jd milik org...

aku balas jugak msg dier konon nyer aku terime ni sume sbgi takdir...aku col dier hanye kerana nk melepaskan rindu n mendengar sore dier untuk kali terakhirnyer...mungkin....sungguh aku tak leh nk bercakap....ape ntah lg dier...tp ku gagah kan jugak demi nak mendengar dier berkata2....

dier ade nyatakan perasaan bersalah kerana wat aku mcm ni...tp syg nape klu itu sume yg kau rase...nape kau tetap jugak wat...tak ker kau pk aku akn merasa sakit....aku cube bercakap dgn tenang, sedangkan dier sendiri perubahan sore ku...dier jugak dengar tangis ku...ape yg dier kate...MAAFKAN SY...MAAFKAN SY...MAAFKAN SY...aku bole plak tanyer name bakal tunang dier...sdgkan aku tau benda too menambahkan luke d hati...siap plak aku mintak dier jemput aku klu sudi....dier tanyer aku...awk sggup tengok sy nikah ker...aku tak sanggup...itu kate hatiku...sanggup...itu kate2 dari mulut ku...

sungguh aku rase cemburu dgn kau nurul huda...kau berjaya merebut kasih ku...walau aku yg menjadi bidadari hidupnyer sebelum kau...ternyata kau lebih bertuah dari ku....mungkin ini nasib n takdir ku.....

aku bersyukur kerana saat aku sedih too aku masih lg ade org yg menyayangi aku...tak putus2 bg nasihat bg kekuatan...aku tau pengalaman mereka byk mengajar aku erti kehidupan n hubungan semua...malah aku sendiri pernah rase kelukaan sebelum ini...itu juga turut mengajar aku untuk jd lebih tabah...

tapi hati wanita ku tak bole menipu perasaan sedih, kecewa n marah bercampur baur...nangis tuu tak usah ciiter la....

1 care about me:

merpati biru said...

kepada nazirah...
akak x halang ko menangis dan terus menangis sebab die.cume Akak nak ko sayangkan air mata ko. nak wat per tumpahkan air mata semata2 utk lelaki yg dh menjadi hak org lain.

kepada nazirah...
mmg hati kiter akan terluka...hati saper yg x sakit..tapi perasaan terluka dan sakit itu ader timing nyer..jgn smpi 1 dekad, jgn smpi separuh dekat, dan jgn smpi seumur hidup...cukuplah sekejap sahaja..ikut lah timing ko..tp jgn amik masa terlalu lama..

kepada nazirah..akak tau ko rajin baca yaasin and kitabullah..teruskan..sebab itu boleh membina kekuatan hati kiter...

sesungguhnyer..
cinta sesama manusia satu keperluan
tapi hanya cinta kpd Allah jer yg kekal...
semoga nazirah terus tabah...

ganbatene...chayok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes