RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, April 10, 2008

masalah....

nape erk dgn aku sejak2 arini....aku asik dapat msalah...mslah cinte...masalah keja...maslaah family...aku rase macam tak dpt nk pikul2 kdg....kdg rase aku nk jatuh terduduk....tp aku cube gak gagah kan diri...Tuhanku sungguh ade mase aku rase tak mampu nk menanggung dugaan Mu...tp aku sedar tiap aper yg Kau berikan pasti ade hikmah n sbbnyer...mungkin selama kini...aku sering ajer lupe kan Mu....kurang beramal pd Mu...kureng membuat ibadah2 yang lain...bodohnyer aku....kerana sering melupakan Mu....Ya Allah aku harapkan kekuatan untuk aku hapi sume ni....supaya aku lebih tabah...supaya aku tak menusahkan org sekelilingku....Ya Allah......Bimbing la aku Ya Allah....Beri la pertunjuk kepada hamba Mu ini....Amin ya rabbal alamin...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes