RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, April 16, 2008

kenangan d melaka

anak sape la yang ayu sangat ni...hehehehe...perasan sey....
ni depan bilik aku...aku ni dah macam model sane ni...org nak amik gambar....hehehe

ni pemandagan swimiming pool kat sri msia melaka....


dalam bilik 302...of course la bilik aku kan....

tgokla aku ni...dalam toilet pen jd....jangan buat yer....hehehe

dalam bas nk balik ukm...horey!!!!!

ni la kakak yg paling kecoh sekali kt ofis aku...tp die baik banget ok...jenis frendly abis..n suke gler tersenyum n nyakat org....

me...kak sazura..n pn.linda...

aku...umi haikal....kak nurul...


0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes