RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, April 8, 2008

kenangan bersama syamim.....

  • saat kali pertama mengenalinyer....gaduh...baik....n mesra...
  • kawan dulu....pastoo baru couple...
  • syamim panggil aku HONEY, n aku panggil die DEAR
  • ini cinte pertama aku sbb dulu cinte monyet
  • yg plg bes wlupun jauh...aku rase cam dekat sgt dgn dier...
  • dier suke nyanyi tuk aku....
  • dier ade bg pic2 die mase kecik...comei ok...cam girl....
  • dah tentu dier la tempat aku meluahkan rase...
  • sedih bile dier sakit...smoga Allah sembuhkan penyakit mu Syamim...Amin3x....
  • dier yg byk nasihat aku....
  • yg paling bes, syamim suke 3 bintang selari d langit...n bintang2 too jugak menunjukkan yg dier selalu d sisi ku...memerhatikan aku dari jauh...bak bintang2 d angkasa...hmm tp sejak syamim mendiamkan diri aku dah tak dpt lihat sume too....petanda kot...
  • aku dpt hadiah cincin n rantai...tak lupe kad yg comei ade pic bear...mase hari lahir ku ke 21....siap anta lagu besday nyanyi sendiri...hehehe
  • syamim tak merokok...die mule berhenti merokok...bile kena sakit asma....
  • time raye...dier kol aku semata2 nk bg aku dgr bunyi mercun....
  • die ni berjiwe rock...n tak romantik sgt...itu pun ade mase jer...
  • dier ade bg aku cd lagu kump lestari....
  • kg tiram duku,gelang patah,johor....ini la tempat impian aku...
  • anak bongsu dari 4 beradik...sume nyer boy....angah dier jer dh kawen...skrg ni dier plak yg akn menyusul....hmmm......
  • ayah dier ciner melaka...mak dier melayu org tempatan johor...lg satu impian aku...nk jumper mk syamim....tak tau la naper...wjh mak dier nmpak lembut...n baik sgt....
  • suke makan nasi grg kg
  • dgn milo ais

1 care about me:

merpati biru said...

nazirah...
ambillah kenangan ko bersama lelaki itu...
simpan di dalam minda ko...tetpi utk seketika sahaja...
selepas itu..buang ia jauh-jauh...
macam..:
masukkan dlm botol besar, sebesar kenangan ko ngn lelaki itu..and then buang ia jauh2 dlm laut yang penuh sharks and jaws...

nazirah..
mmg luka pahit itu akan berbekas di hati ko...tetapi sekurang2 nyer ko dh membuang nyer jauh2 dlm hidup ko...

mungkin...
perpisahan itu mengandungi hikmah yg kiter x tahu lagi..
ingat nazirah..tuhan itu Maha Berkuasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes