RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, April 19, 2008

soalan yg meyentuh hati...

aritu bibi kol aku...cam base la budak tuu....suke sgt kacau kakak n abg dier...bibi ckp kat aku yang mak ade tanyer pasal gambar yg ayah nampak aritu...ai..gamat la nampak nyer...ni mesti kes kantoi dgn ayh aritu...yg aku pun satu tak reti2 nak cover2...p letak gak pic syamim too kat citu...kan dah cari pasal namenyer too....aku punyer la rase...cam sedih jer...ayah n mak aku tengok pic org yg dah tak de paper dgn aku...alangkah sedihnyer la...bile mak suruh kenal kan...aku punyer la rase cam...tak tau nak kate aper...syamim too dah jd kenangan...ingin jer aku jerit bgtau mak aku...lelaki itu la yg dah curi hati anak mu...n lelaki itu jugak la yg dah melukai hati anak mu....kini hanya tangisan sayu yg terdengar d hati...aku tak tau la..sampai bile aku mampu bertahan tuk hadapi sume ni dgn tenang....Ohhh Tuhan....Bantu la aku...

1 care about me:

Irtiyah said...

share la masalah tu dengan mak. Dia lebih memahami anaknya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes