RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, April 10, 2008

kursus orientasi

8 hb April 2008 - kursus di kolej keris mas....nasib kak nana ade gak...klu tak sorang2 tak de kwn....sepanjang kursus aku senyap mcm aper ntah...aku sendiri tak tau nape...aku lbh suke lyn perasaan dari berborak dgn kak nana n kwn lain2....mcm sombong lak...nasib la orang nak kate aper...yg penting sekarang ni jiwe aku tengah serabut....pk keja ...pk cinte yg kecundang...masalh family nyer lg....ntah la aku pun tak tau nk kater aper...

9hb April 2008 - arini mud aku ok cikit kot...balik g pameran buku..tp dah lewat so tak dapat la pegi tengok byk tempat....aku ingat mud aku ok sampai mlm rupenyer tak pun...bole lak abg wan bg mesej wat aku sakit hati jer....memang tension tahap giler aku rase..nk je hantuk pale kat dinding...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes