RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, March 20, 2009

bosan

bosan aku dengan penat dan hanya .....blabla...blabla...

yer sy sgt bosan tau nape....arini saya kena jage jamuan...giler bosan sey... yer la aku dgn kak kiah jer...plak too ade lak kak yah yang sengal too...hampeh tol...cam ne lak dier ade ni...sakit lak ati aku tengok...dh la tau komplen jer keja dier....tension2x....dah la aku geram tengok fiil die too...dgn suasana yg hangat too ko byk lak nk komplen itu ini....aku sumbat mulut too dgn kulit tembikai baru tau...geram aku...bile la ko nak berambus kan diri...nyah kau...

lg la bertambah aku tension bile baju aku kena sambal...shit...sape yg sanggup wat dajal kat aku ni....ee tension2x...punyer la wangi aku mase dtg td...sekarang dh bau sambal sotong...siap pak cik too akn ade pembalasan...giler klu tak hilang tanda kat baju ni...aku nk mintak ganti rugi 1k ringgit...i don care....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes