RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, March 22, 2009

selamat pengantin baru

ucapan ni khas buat puan alis n puan zana yang telah menamatkan zaman bujang pada 18 mac n 22 mac...tahniah di ucapkan ...semoga jodoh kamu berdua berkekalan dgn pasangan masing2 hingga ke anak cucu...

komen majlis perkahwinan puan di atas....(suke tak suke puan2 anda kena bace...ini kire soal selidik pelanggan la kirenyer....)hahaha...

wedding zana....

antara pic yang aku amik mase wedding zana...kualiti die kurang bagus ...harap maaf puan2 sbb saya tak reti sgt amik pic...main belasah je tangkap pakai suke...







so far wedding zana ni aku g mase die akad nikah...suasana hujan lebat jd agak terbatas pergerakan majlis...ape pun zana majlis ko tetap happening dgn singgah sana yang menarik...slack satu jer...baju ko too pin nyer besar sgt...lupe fitting ker...nasib dr depan nampak cun jer...tp ko memang la sesuai dengan panggilan kenit too zana...aku tengok ko duduk kat kerusi ko too cam lg besar dr ko jer..hehhee...ape pon Alhamdulillah sume berjalan lancar kan...

wedding alies...







so far aku terkejut singgahsana alies...gah giler n sgt cantik...giler besar...sebijik cam singgah sana kat istana...sesuai la dengan jolokan raja sehari...kirenyer plan alies tok buat wedding yg sgt perfect dh termakbul...nnt leh jd wedding planner aku lak ye...hahaha....tp pompuan ko memang la sgt dasyat nyer dengan gaun mlm...tp make over muke ko mmg cantik...

Peringatannn!!!

sila rancang keluarga puan2 yer...jgn smpi beranak pun smpi nk bersama2x...ingat ...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes