RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, March 29, 2009

pemilihan bowling

aritu kan ade pemilihan bowling untuk sukan univeristi...n kalu nak tau...aku la peserta yang paling corot sekali dpt mate...aku join game mlm too pun sbb suke2 jer...yer la main lak dengan irg yang terror kan...memang tak leh lawan la jawabnye....sebenarnyer sebelum main too mud aku dah tak bes,....ane tak nyer leh lak name aku tak de dlm senarai pemain yang hadir...pastoo bile dah ade....tergolong lak dalam kumpulan2x yang terror ...giler ke aper...bertambah la down mud aku nak main sebenarnyer...las2 aku di campak ke team yang separuh terror..kirenyer klu compare dgn aku still diorang gak yang terror...aku main dengan sangat sengal n sangat tak enjoy....markah aku pun tak byk, sume nyer 100 ke bwh...teruk...teruk...teruk....
p/s...jgn main bowling klu mud anda tak ok...memang pencapaian anda akn jd tewok nnt...caye la...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes