RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, March 30, 2009

semalam...

1stly tq too kak sapura sebb teman aku keja smpi lewat mlm semalam....ane idak nyer last2 minute puan ct suwoh aku siap kan bahan yang dier nak bawak esok...ape esok pg2 bk...ah sudah...ni la yang sangat aku lemah...tp tak per...yg penting b4 kol 9 aku dah beres kan sume....

Alhamdulilllah...sian kak sapura kena teman...sowi yer sis...dah nyusah kan u...nnt i belanja u mkn eh...

sebenarnyer aku nak citer benda lain...smlm kan balik keja too kak sapura ok jer...tp bile aku pas mandi...aku heran tengok dier nangis naik bilik...apsal lak eh...heran lak aku...sedangkan td ok jer kan...aku yg wat dier cam too ker...pelik ni...hmm...

tp arini sume nyer terjawab n aku dah tau nape kak sapura jadi camtoo...hope aku tak wat kak sapura rase camtoo kat aku...amin...saya sangat takot....

p/s : saya mohon maaf kepada kakak saya sekiranyer saya ada wat salah o menyusah kan kalian selama kite hidup bersama...huhuhu...ayat tak beragak....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes