RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, March 11, 2009

ceritera baru...

hallo....pekaba sume....lame tol aku tak taip blog ni...rase rindu giler...sory geng lame tak update...ewah mcm la ramai sgt peminat blog aku ni...hahha...ok la terus pada kisah hidupku...

hari lahir...



klu anda2 nak tau aku baru menyambut hari lahir ku yang ke tut....hehhee...agak2 umo aku bape korang rase....make sure klu nak belasah too....bia la yang mude bukan tersangat tue ok..mase hari lahir aku too...aku dapat hadiah istimewa dari abe kesayangan aku...import khas dari johor terus ke ptm...tq abg....i love it...aku dapat seekor anak patung beruang....nama dier momo...wane die coklat...n sangat la best bile d peluk sbb gemok...hahaha...lagi aku dapat seutas gelang kristal berwane wani...n sebuah kad besday yang ade music...hapi besday...huhuhu...sgt seronok...
hadiah paling wat org kecoh ialah...hadiah dari bos kesayangan aku...syg ker...hahaha...tak de makne ok...dier bg aku rembat jer...hahaha...tp oleh kerana hadiah tooo aku ni d cop anak kesayangan bos...plak dah...hadiah seterusnyer...aku dapat bear kecik dari kak nana...katenyer too anak momo...macam2 hal la plak kan...
anyway tq so much for the gift n ucapan yang aku terime...semoga kalian d rahmati Allah selalu...amin....

ucapan yang paling famous....



selamat hari lahir...semoga murah rezeki...semoga cepat kawen...yer itu la wish favourite yang korang sume suke wish...tp ape pun tq la yer...semoga kalian sume termakbul....amin....

berite sedih...



baru2 ni keluarga aku kehilangan seorang ahli keluarga(anak abg mak aku kat singapore)...memang suasana mase too pilu sgt...cian sgt rase....tp too sume dah taakdirkan...sume kena redha....

interview.....

aku dpt tawaran interview post yg sama dengan sekarang...mase besday mak too aku g dgn kak nana...masuk pun same2 dgn kak nana....so far sepanjang interview too kan memang tewok la...sbb aku leh lak melalut2 bile kena tanyer soalan.....belasah la kan..tp siyes klu puan ct tau mati aku....mau die goreng aku hidup2....hehehe

keputusan interview....

agak2....ape jawapan interview too...sukses....yippie aku berjaya....syukur pada Ilahi dengan kurniaan ni...aku dh lame tunggu saat ni ....baru arini dpt....berite ni wat family aku suke giler...sume org gembira aku rase...ini kejayaan dlm mengejar2 cite2 sendiri...

kursus kawen...



huhuhu...caye tak aku dah amik kursus kawen baru2 ni...hahaha...sgt bangga n hepi giler...tercapai cite2 dlm mengejar impian hidup aku....syukur Tuhan kerana memberi kesempatan ini....pas ni bole kawen...yippie....gatei nyer la kan....hahhaha...yang penting aku n abg dh ade sijil kawen...tinggal kumpul duit jer...

berite mengejutkan....

aku kena jd pembantu bos...ooo tidak...benda ni la paling aku nk elak...terpaksa gak pikul tanggungjawab....apeaku nak wat....Tuhanku....harap aku dpt harungi hidup2 dengan baik dlm kerjaya n study...amin.....berite ni wat sume org terkejut giler...ape ntah lg....bile geng2 aku tau...memang kiamat dunia sekejap...ape la diorang ni kan....sy akn berusaha jd terbaik...amin...

saya yg malas....

yer siyes sy mls...nape mls....sy tak wat assgment lg....jd sy mls la...tewok kan...bile dh suntuk baru la aku terhegeh2 nk wat....ape dh aku ni kan...Tuhan ubahla sikap ku itu....spaya jd lebih baik...amin.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes