RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, August 8, 2010

hadiah kejutan

last week aku terima sesuatu dr abg...terkezut jugak...sbb tak dok lak abg ckp nk bg o beli kan ape2...
tbe2 dpt kol suwoh amik parcel dekat bwh...dlm hati penat bergaduh..(parcel ape plak ni....lum order baju...dh dapat parcel...anyway aku ade rancang nk beli baju online....tapi lum order n bayar pun lagi ...tak kan dah dpt plak kan...jd sgt la tak logik nyer pale otak aku bermonolog....hahaha)....
bile amik too ...benda pertama yg mencuri pandang ialah tulisan yang sgt la aku kenal....tp buat muke pelik n blurr....nape abg bg aku sesuatu....nk pinang aku dengan cara baru ka?...hantar cincin by poslaju...hahahha....rupenyer meleset....ngehhhh....
abg bg aku cwn pink yg comei...dh tentu ade pic kartun...aku pun dok tertanye...gapo abg bg erk?...mungkin sebagai simbolik...supaya aku rajin minum susu anlene kot...almaklum la kan...aku sgt la malas untuk minum susu....susu untuk tulang yer kwn2....bukan susu untuk membesar...nk ckp aku keciik la tooo...hmm nyampah....
for info aku tak guna lagi cwn too...mcm syg la plak..tp bile abg tau aku lum gune lagi....abg kate ....tak pe nnt abg bg lagi yg lain klu dah buruk....hurray....terus rse nk pakai cepat2 cwn too...motip...sbb ada warranty ....hahahhaah...
tq my romeo....soke n syg sgt....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes