RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, August 18, 2010

tdo yang menakutkan

mlm td sebelum tdo...basenyer aku berborak2 dengan abg...tp semalam tak de plak die kol....jd aku la yg kol...dua tiga kali kol baru abg angkat ...(rase tak best)....mungkin abg bz kot....hmm xpela...

bile berjaya...aku borak kejap je dgn abg..itu pun memang abg tak dpt melayan borak aku lame2....terus off...huhuhu...tak sempat nk bgtau aku nk tdo...hmm....oleh sbb aku mls sgt nk pk n melayan2 hati sgt...aku terus tdo lg bagus...

tp aku terjaga tengah malam sbb bunyi guruh yg menakutkan...oleh sbb lokasi katil aku yang dekat dengan tingkap ....jd kesan dentuman kuat guruh n cahaya terang kilat yang memancar jelas di luar tingkap wat aku takot nk tdo....basenyer bile aku takot n terjaga mlm mesti aku cari abg klu time too memang abg keja mlm...tp smlm aku tak cari sbb teringat kesibukan abg smpi tak sempat nk amik tahu aku nk tdo...huhuhu...kecik hati...

n yet, bersambung lagi pg ni...so mud tidak bagus hari ini....

kepada en syamim k. hisham yang memilik hati saya ♥♥♥,

ayg kecik hati....huhuhu :'(

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes