RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, August 11, 2010

jiwa kcu

smlm pas buka n mandi ....smtara tunggu basuhan baju habis aku lepak kat katil....kononyer hanya nk menutup mata tapi terlelap terus sudahnya...last2 kena caj dgn abg sbb angkat fon lewat....dalam keadaan terkejut sbb bangun tbe2 dr tdo yang sekejap....mula la emosi aku kcu....nak2 sedap je kena caj mcm2...hmm tak soke, ok!!!....boleh hilang mud klu mcm too....lain kali klu nk caj2 org...sile pk panjang......sape suke klu kena mcm too....

mule la aku naik hangin satu badan kan....dah la tak mintak maaf...leh wat derkk jer....nk kena la namenyer too.......cube mintak maaf dah caj org tak tentu pasal...tak dela aku emo....

arini aku emo...emo....emo....hemo....hemo.....

petang semalam......

meseg2 abg sambil belajar buat emotion....aku suke mase too...gembira....sbb mase too aku yg sgt bodoh baru terhegeh2 nk belajar mcm mane nk buat emotion guna simbol.....n abg bole main2 lak nk mengajar aku...tp tetap seronok sbb aku gembira waktu too.... bile mcm ni, aku tak suke...dan kalau boleh sekali pun aku tak hingin rase....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes