RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, August 18, 2010

mimpikan kak nana

satu malam too aku ade mimpikan kak nana...mimpi yang seketika selepas terjaga secara tbe2 bangun lepas sahur....

aku mimpi kak nana dtg uma, tapi oleh sbb aku tdur lagi....jadi kak nura n kak sapura je jumpe....aku cume jumper buah-buahan yang kak nana bwk....then tak tau ape cerite....sbb dah tak hengat.....hahaha

lame dh tak dengar cite kak nana.. kenangan bulan pose lepas, kak sapura basenyer mempunyai kesukaran untuk mengejutkan kak nana bangun sahur...tahun ni aku lak yg sgt malas untuk bangun sahur...ntah kenapa....hmm mungkin jugak sbb.....

tak sangka plak...lepas sekian lame kenal kak nana....akhirnya kami hilang berite mcm too jer......nak kate tak sayang , sume org syg n amik berat kak nana.....bile ade berite2 yang tdk sedap di dengar kami2 jugak la yg rase kurang senang ....sampai hati kak nana wat kami susah hati sampai mcm ni.....tp tak pela ...kami tak amik hati....semoga kak nana baik2 saje di mana2 pn, yg penting bahagia n murah rezeki....amin.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes