RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, August 31, 2010

sakit

huhuhu...dah bape arini abg asik kurang sihat...sian abg...risau bile pk2 sakit abg yg tak sembuh2....n semalam aku masih cari pasal dengan abg...hm aku tewok...aku sedar too....ayg minta maaf ..ayg syg abg....abg yg kcu ayg dulu...huhuhu..tbe2....

hmm ape pun...ayg doakan abg cepat sembuh...jage diri..n kena banyak minum air masak....ayg tau abg pandai makan ubt...tak macam ayg...cerewet makan ubt.....

Ya Allah, sembuhkan lah penyakit abg....kurniakanlah kesihatan yang baik sepanjang hidup nye....lindungi lah dirinya dan keluarga ku dari penyakit berjangkit dan berbahaya....amin....Tuhanku biarlah aku yang menanggung sakit dan kesusahan abg serta keluarga ku...aku rela....jangan la kau beri kepada dirinya mahupun keluargaku......huhuhu...semoga Allah mendengar doaku....amin

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes