RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, August 18, 2010

kepeningan hingga nak muntah

huhuhu...itu la keadaan aku selasa lepas...

lum pernah rase sakit pale yang amat dasyat smpi nk muntah2....dulu kak nana jer yg selalu rase cam ni....tp bile kena kat btg hidung sendiri ...baru terasa hazabnyer.....gilo la...sakit pale ape ntah sampai nak bercakap pun aku nk muntah.....bile aku duk statik die tak berapa sakit...tp bile mule bergerak rase mcm nk terkeluar isi perut...alangkah kritikal nyer mase too....

aritu aku minta balik awl 15 minit dengan bos....itu pun sbb aku dh tak mampu nk tahan wlu seminit pun...tp kan sebenarnyer muntah too tak kua pun....rase jer yg lebih2.....kesannya kak sapura kena masak sendiri lauk buka pose, oo silap masak kan untuk org sakit ni....huahuahua...giler la...minta maaf ye kak sapura, kerana sgt menyusahkan...

nasib esoknye pale aku dah ok...sumpah tak nak aku kena mcm too lagi...mesti sbb aku tak makan pg too...jd hangin kat badan dah sampai kat pale.....huhuhu...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes