RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, August 15, 2010

seminggu pose

berakhirnya syaaban beerti bermula la episod ramadhan aku untuk tahun ni...syukur alhamdulillah sbb di beri kesempatan untuk merasai peluang berpose lagi...dan insyaAllah beraya juga....

tahun ni aku tak dengar pun pengumuman raya dekat tv mau pun yang disiarkan di radio...sbb mase ni habiskan waktu dengan membeli belah stok uma yang sudah kehabisan persiapan sebelum bermulanyer ramadhan....

seminggu berpose....aku jadi sangat teruja untuk memasak...mungkin dulu mase di uma sewa lama...selalu ade kak nana yg jd lead...tp di rumah baru ...aku lagi suka kak sapura jd tukang makan ajo.....hahaha....sbb sgt la gembira dpt menyediakan makanan berbuka untuk org yang berpose....setiap hari pasti ade je menu yang aku dah ready untuk berbuka....huhuh...terlebih sudah....

abg pun naik heran nape aku begitu rajin....hahah...itu tak bermakna aku malas yer...bile aku menunjukkan kemalasan...hahaha....tp alhamdulillah sgt jimat la makan kat uma...sekali masak leh reserve siap untuk sahur....ok la too kan....n yg penting aku cube untuk tidak membazir....

setelah lima ari berturut2 aku memasak....tbe mase ari minggu aku di rehat secara tidak rela...hahaha....nape aku cakap cam too...sbbnyer ayah ajak buka same2 satu family dekat kfc...n esoknyer kak sazura lak belanja makan dekat red walk...pergh mantop la makan kat situ....memang sedap....may be sbb org belanja kot...hahaha...eh tak jugak tp memang masakan kat situ sedap2 n harga pun boleh tahan hebat....hahahhaa.....ape pun tq too kak sazura sbb sudi menjamu aku yg "segan" ni...hahaha......

lupe lak nk cite ari jumaat too...kak yan g uma kiteorang..buka sana siap wat onde2 lak kakak too...huhuhu....aku ni part kueh mueh memang kekurangan nafsu sikit...jadi bile kak yan buat too aku rase seketul due....tp sedap tau..pandai kak yan buat...siap dah terpikir nk bg jiran tp sudahnyer lupe.....mase time kak yan buka uma kiteorang too...aku dah termasak lewat dh...ni sume berpunce dr balik lewat....terus kena servis dengan kak sapura sbb lewat sgt...mohon ampun sbb kesalahan yg tidak di sengajakan...apa pun....aku gembira mereka kenyang lepas tooo......hehehe...

sejak seminggu pose ni...abg lum pernah tinggal terawih...sgt memberansangkan ok...aku pun lum ade rekod secemerlang itu...keep it up abg, ayg sgt soke.......smlm abg ngadu tak berapa sihat....sian abg...semoga abg cepat sihat ...leh la pose penuh...tbe2.....hahhaa.....pas buka nnt makan ubat erk....love u....

mlm td aku di ganggu mimpi yg kurang seronok...terus terjaga, g toilet...pastuu nk tdo balik terus tak dapat tdo....kol abg tok cari semangat n mud tok tdo balik....wlupun tak borak ape pun...ngomel2 bergedik manja....ape ntah...terus aku dh tdo...sendiri pun tak sedar...sedar je abg kejut subuh2 ari.....bukan sbb tak pandai bangun pagi yer smpi mengedik kena kejut...ini disebabkan abg yg memang saje nk mengacau aku pg2 hari.....


0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes