RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, September 1, 2010

abg sakiit

minggu ari lepas aku buat pasal dgn abg....kesan dari rajukan aku too....rupanya ade sesuatu telah terjadi...klu dapat aku putarkan masa balik...aku tak hingin merjuk smpi macam too...sumpah menyesal....sian abg...maafkan ayg.....n padan dengan muka aku.....

pagi too...upss silap nk dekat tghri too aku baru bangun tdo...sbb ari isnin too aku cuti...jd lepas sahur n usai solat aku smbung tdo sampai tak berhenggat2...dan tugas abg memang di lahirkan untuk mengacau aku...ups dengan lebih mesra....mengejutkan tuan puteri sedang beradu....huhuhu.......aku bangun ok...cume ntah macam mane aku leh merajuk dgn abg, aku pun lupe.....tp aku sampai off fon semata2 sebab terlalu geram...tp for info aku juz main2 sajok....padahal aku on off on off banyak kali nk tengok abg ade miskoll o mesej aku or tdk....then bile buka2 fon ade satu meseg masuk bgtau ade satu panggilan yang aku tak angkat dr abg....terus senyum ...tp kan...aku leh teruskan merajuk lg sbb dengan harapan abg kol lagi....namun sampai esok petang nyer tak de berite......

selama tempoh too, aku mcm org kurang siuman ...tengok fon setiap mase....padahal tak berbunyi pun......tdo pun tak leh ok......dan akhirnya bila petang sok nyer...aku dapat berite dr abg yang die masuk hospital...terus rase seram sejuk, mcm dunia ni tengah hempap badan aku, nasib tak dok serangan jantung, klu tak dah wassalam.....sumpah rase berdosa dgn abg......mase too nak nanges sgt ...tp oleh sbb dekat uma mak ayah...aku hapus kan gak air mata yang dah beranak sungai...nk buka pun terus tak bernafsu....asik rase bersalah n mengenangkn abg yg tak depan mate....tewok sgt ke die (padahal elok je borak abg b4 buka td.....konfem tak tewok sgt tp hati tetap mau rase risau....haila hati ni)

dlm kepala otak terus rase mcm2 persoalan timbul....mcm mane nk g jumper abg ni......ayh kasi ke.....cam ne nk bgtau ayh ni.....cam ne nk mohon cuti ni.....puan ct bg ke.....mcm2 hal.....lg tambah haru bile abg mcm berkeras nk aku tengok die.....mak aii....susa nyer nk wat keputusan mase too....penyudahnyer...aku bgtau gak ayah klu bole nk g melawat abg esok ......itupun kasik tau lepas ayah anta aku balik....hahahha.......baru ade kekuatan......

nasib la ayah sgt memahami betapa kasihnye anak nyer dekat buah hati yang sorang tooo....oleh sbb keputusan yang aku nk g sok jugak...ayh yang kelam kabut buat plan supaya aku pegi ayah ikut same.....aku no hal nyer....yg penting aku dh bgtau dulu....puas la ayh set kan dengan sume adik2 aku nk g johor melawat abg jumaat o sabtuu .....smpi satu famaly ayh nk angkut...(macam la nk p pinang ank teruna org.....haiyok).......aku ha kan jer la.....bg aku bile ayh baik hati untuk melawat syamim sama ...itu cukup bermakna...time kasih ayh......

alhamdulillah ari jumaat abg di benarkan keluar.....setelah sihat sepenuhnya....hilang terus rase susa hati.....terus bgtau ayh...tukar plan nk melawat abg raye plak...sbb dh alang2 nk raye jd ape slh nyer pegi mase too je kan.....

hmm tp kan sepanjang abg duk spital too ....aku dapat kongsi kisah duka abg...mungkin aku yg melampau rase sedih...tp sebagai manusia yg mempunyai perasaan....aku dpt rase tak banyak pun sikit pastii abg rase sedih.....aku tau abg terasa dengan sikap abah nyer........tp tak pe la abg ....tak mo amik hati tau....klu abah buat cam too...ayah ayg kan ade...huhuhu...tbe2......tapi seburuk2 seorang ayah too..kite tetap kena hormat n syg mereka seeclas hati n sampai mati.....harap2 itu yg abg tanam dalam hati ....ups bukan abg je, aku n korang sume gak......mase abg balik spital aritu ....abg kena balik sendiri ....sungguh hati aku yg terguris dek melihat kepayahan abg kena bersusa balik....wlupun doc dh bg balik ....aku tau keadaan abg masih belum 100% sihat, jadi bile bersusah mcm too....aku yg menangis dalam hati....sian abg.....ayg janji bila kite kawin nnt ...ayg akn jage abg baik2 ...ayg tak nak abg sakiit tau....klu abg sakit ayg jage abg baik2.....tp sekarang tak leh la...sbb lum ade kawen...karang org mengejis plak kan....yg penting doa ayg tetap bersama abg wlu di mana pun berada....

sume org doakan kesejahteraan abg....terima kasih kepada sume yg prihatin n mungkin juga mendoakan terbaik untuk abg.....yg paling utama, syukur ke hadrat Ilahi kerana telah menyembuhkan sakit abg...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes