RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, November 21, 2010

besday ayah n abah

17 nov sempena dengan hari raya haji, kebetulan besday ayah.....jd kami buatlah makan2 kecilan kat uma nenek sempena kedua2 peristiwa too.....hadiah!...huhuhu....tengah pk dok nak beli ape kat ayah......

22 nov arini besday abah plak....abah mertuaku...wah...layak kah memanggil begitu....benda pertama yang aku leh beri ialah doa kudus seoarang anak mcm doaku untuk ayah n mak.....kedua kalau ade rezeki lebih boleh la belikan abah hadiah...tunggu!!!!!

Ya Allah,

Rendahkanlah suaraku bagi merekaPerindahlah ucapanku di depan merekaLunakkanlah watakku terhadap mereka danLembutkan hatiku untuk mereka…….
Ya Allah,Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya,atas didikan mereka padaku dan Pahala yangbesar atas kasih sayang yang mereka limpahkan padaku,peliharalah mereka sebagaimana mereka memeliharaku.


Ya Allah,

Apa saja gangguan yang telah mereka rasakanatau kesusahan yang mereka deritakan karena aku,atau hilangnya sesuatu hak mereka karena perbuatanku,maka jadikanlah itu semua penyebab susutnya dosa-dosa merekadan bertambahnya pahala kebaikan mereka dengan perkenan-Mu ya Allah,hanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dengan kebaikan berlipat ganda.


Ya Allah,

Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku,Izinkanlah mereka memberi syafa’at untukku. sehingga kami semua berkumpulbersama dengan santunan-Mu di tempat kediaman yang dinaungi kemulian-Mu,ampunan-Mu serta rahmat-Mu……….
Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha Agung,serta anugerah yang tak berakhir dan Engkaulahyang Maha Pengasih diantara semua pengasih.


Amin Ya Rabbul Alamin..

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes