RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, November 21, 2010

selamat pengantin baru

20/11/2010 - kak diana & abg khairi. dua ari lepas , aku beramai-ramai pergi wedding kak diana...dekat je dengan uma aku sebenarnyer...tp oleh sbb family aku ade program kenduri kawen lain....aku follow kakak2 kat sini ajo la.......so swit kak diana mase ni...ayu gitu...dh la cumel...saje je tau buat muke cumel2.......hahaha...upsss....kak diana minta maaf yer teramik pic ni letak kat sini.....

06/11/2010 - kak fuzi & abg zul....dukacita dimaklumkan, aku tak dapat g wedding kak fuzi awal bulan aritu sbbnyer clash dgn jadual exam aku......
penyudahnyer kirim hadiah je dekat kak sapura suwoh bg dekat kak fuzi.....
kompang nyanyi sendiri: ......klopak4x...jantung4x....klopak...jantung...klopak....jantung......
Selamat pengantin baru
Selamat berbahagia
Selamat ke anak cucu
Selamat sejahtera
Semoga berpanjangan
Semoga berkekalan
Semoga satu tujuan
Semoga aman
Hidup mestilah kukuh
Sabar paling perlu
Cinta setiap hari
Senyum mesti selalu
oooo....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes