RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, November 13, 2010

tak boleh nak elak

huhuhuhu....aku kalau kat uma berdua jer dgn mak memang la aku cube elak...sbbnyer mesti tak leh lepas dr soalan2 maut yg aku tak mau dgr.....oleh sbb opik pun ade kat uma sepanjang aku kat uma jd selamat gak la sbb memang sikap mak aku akan berani bercakap tentang personal dgn aku berdua bile adik2 n ayah aku tak de....hukhukhuk....

ade satu aritu opik tak de...g mane ntah mase too aku pun tak hengat.....mak terus je attak dgn soalan yg same ayah bg kat aku aritu....hukhukhuk...tulun2....ape la sume org tanyer mcm ni....tak leh ke tanyer sendiri dgn abg...aku lak kena jwb.....last2 jwpn aku bg same jugak dgn jwpn yg aku bg dekat ayah.....

aku ade bgtau abg pasal sume ni.....n aku rase abg memang patut tahu pun pasal soala2n ni kan....ni pun sbb mak abang tercakap nk datang cuti sekolah aritu...terus ayah n mak hengat sampai mati.....sbb too soalan pun lebih kurang same je kedua2 nyer....tp abg leh tenang lg ....yer la kn sbb tak kena direct kt btg hudung sendiri.....cube sndiri kena jwb....nk jugak aku curik2 dgr ape jwpn bernas abg too......huhuhu......

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes