RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, November 13, 2010

sedih vs suke

isnin petang lepas cik bibi ade kol aku nk bgtau suatu berite gembira. Dalam hati berbisik mengiakan sesuatu dalam kepala.

kakak dah nak tunang cina tahun depan n yet cik bibi tanye plak aku, bile aku nk tunang.....hukhukhuk...klu la aku ade jwpnnyer...dh lame aku bgtau...tp aku sendiri tak tau ...jd jwpn yg paling best untuk mase ni ...."tak tahu la" simple kan....o tak pun "no komen " sesekali nak gak bg jwpan mcm artis2 kan...hahaha......

when i hear the news....

100% aku tipu klu aku kata aku tak sedih.....and 101% klu kata aku tak gembira dengar pengkhabaran too.....tp ntah la ....aku sendiri tak faham dengan perasaan sendiri n nape harus ada air mate yg keluar klu aku gembira o sedih sekali pun......dok faham2x.....

nape arini gak aku tau sume ni....aku paling tak nak dengar sume ni sblum ni ...tp terpaksa juga sediakan telinga untuk dengar sumenyer......jiwa n kepala aku kacau la jugak untuk beberapa moment....dan esoknyer bile aku nk kena balik uma sendiri pun terasa berat...berat bukan disebabkan ape2...berat untuk menyediakan jawapan, menjawab soalan, dan mendengar soalan2 yang tak mau di dengar......

dengan sedikit fikiran positive dan otak yg rasional aku cube se eclas mungkin time berite too n perkara2 yg bakal berlaku dgn baik.....

2 care about me:

Anonymous said...

hye....daah follow.follow back ok... nice blog..=)

Anonymous said...

hye....daah follow.follow back ok... nice blog..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes