RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, November 24, 2010

lepat oh lepat

rasenyer ade dekat 2 ke 3 minggu jugak la aku dok rase nk makan lepat pisang......sebelum to ade dok cari ...tp rezeki tak dok...kuih too dah abis lak jual dekat kedai yg aku g.....

penyudahnyer suwoh la mak aku buat kan mase time baliik KL....mak aku tak wat pun...dengan alasan tak dok pisang......hampess belaka...terpaksa la pendam lg rase nk makan too...

then last week kebetulan ade meeting kat ofis aku....aku saje2 je tegur sorang ketua bahagian mase too...."makan sorang jer die, tak ajak pun makan sekali"....last2 die pelawa kuih kat aku....kuih ape kawan2....dh tentu la kuih lepat yg di carik2...giler mcm nk melompat mase too....seronok tak terkata....gilo betol lepat pun boleh smpi ngindam nk makan....hahaha....lantak la nk kate ape...tp memang puas bile dpt mkn lepat...tp nk tau bile aku mkn lepat too...esok pagi nyer sebelum g keja...ini sume angkara terlupe nk makan lepat too.....nasib tak basi lg......kire halal je la klu basi pun ...sbbnyer memang dh lame gile tak mkn...harus la nk hilang kan rase kempunan yg menyeksa bdn ......hahaha

tp kan bile pas mkn too aku dok pk2...klu aku buat sendiri konfem aku dapat mkn da....tapi saje je mls...too pasal la tak dpt2.....hahaha.....

2 care about me:

mim said...

ngade nk ngidam2 lak

puteriann said...

hahaha....bukan ngidam....word too tak sesuai la abg...."terasa nk makan" ...baru betul....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes