RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, November 30, 2010

meet abg @ alamanda

ini sajo pic yg aku ado...dlm keadaan fon yg tenat .....gambar pun jd mcm blur...uiks tak de kesan erk...ngaku je la tak reti amik gambar...hahaha....tak de pun pic kami....hukhukhuk

inii al kisah kebetulan ari minggu lepas abg n the geng g org kawen dekat dengkel....abg g dengan kawan die due org (wani empunya kereta savvy merangkap driver dan budak tak de dosa) near bukan dgn tempat aku....hehehe...

mule2 too aku dgn abg memang tak set pun nk jumper...tp once bile abg kate g putrajaya terus bg cadangan nk jumper....hehehehe...saje buat kejutan tak seberapa sbbnyer konfem abg dok pk2 jauh ke idok putrajaya too dgn bangi.....senang hati dpt buat abg berteka teki...hahaha....mase too pun aku keluar dengan kak sapura nk g makan tengahari n beli brg dapur......semangat ok......nk g beli barang dapur sebabnyer bace entry lepas ni erk....tunggu.....

sambung cerite balik....mase mkn terus ajak kak sapura g putrajaya sbb idea too pun dtg mase dok mengenyangkan perut.....kenyang perut senang hati aku hari tuu...tp bile di tujukan idea spontan too dekat kak sapura....die mcm ala2 segan gitu nk turutkan idea aku too sbbnyer takot aku tinggalkan sorang....tak kan la aku buat mcm too...tp aku faham mesti kak sapura tak selesa ...jd demi membuat kak sapura selesa kak yan plak jadi mangsa kena teman kan...hukhukhuk....minta maaf kak yan sbb buat kak yan mcm too....tapi kak yan suke kan dpt teman nzrh.....kan...kan...kan......

masyaAllah punyer la ramai umat dekat alamanda....hebat sungguh penangan cuti sekolah...smpi parking atas sekali kak sapura dpt....mase aku smpi too...abg dh smpi dulu...jd die duduk la berdua2an dengan budak tak de dosa dekat2 dengan body shop....di pinggirkan wani sbbnyer wani amik peluang berdatingan dengan bf die....hahaha...lupe lak nk cite ....wani ni die siap angkut bf die g dengkel....siap sanggup amik kat air keroh...sbb bf die org seromban klu tak silap......

bile da jumpe abg...aku ajak p karok sbb aritu die teringin benar katenyer nk g karok...jd aku pun bwk la depa p tempatnyer...sume abg yg byr.....mahal jugak caj kat situ....1 jam 27 hengget ...plus air 3 n jagung secup, total sume 40 hengget.....huhuhuhu......tp bezanyer bape ramai nk angkut dlm bilik karok too ikut suke hampa la yer....aku kasi chance abg dgn member die nyanyi ...lg pun tak manis la klu kwn abg dengar suare merdu aku....auww....segan i tau....hahaha.....

selesai 1 jam...mase untuk abg pulang...cik wanie kite too dh kol byk kali hanset abg...tak puas hati abg n kwn die lambat....plak da....td die da buat org melanguk mcm penungggu gua tak de nk bising plak....sebelum abg gerak dgn kwn die...aku mohon bantuan tok hubungi kak sapura dulu...al maklum la....ade due fon di tinggal2kan...sekarang cari penyakit bile bateri da habis tak bernyawa.....yg kelakarnyer ...punyer la aku konfiden cube ingat no kak sapura b4 fon aku mati...tapi hampes slh rupenyer.....ntah no sape2 aku kol...penyudah tooo abg sendiri yg semak balik no too betul ke idok dengan simpanan die....haisehh.....

sementara abg gerak balik...aku dok jd pemerhati dr jauh...sadis pun ado...tapi nk buat mcm mano....syukur kepada Allah sbb beri kesempatan itu.....semoga kesempatan kali kedua membawa kegembira bermakna...dlm perngertian too....abg sila faham2 kan erk....hahaha.....tak sempat pun kak sapura dgn kak yan jumper abg...tp tak pe...kirim salam je la...ok gak....

2 care about me:

mim said...

top gk name bdk xde dose ek...hahaha

puteriann said...

poyo nyer la ckp cam too....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes