RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, November 24, 2010

mimpi indah part 2

beberapa arini asik dok mimpi abg....

1. mule2 too mimpi dah jd sebahagian dari family abg (auw sgt teruja...)...siap dok uma fmly abg....mesti time hujung minggu too....klu ari base konfem mimpi kat uma fmly aku....hahaha....mungkin inilah keadaan selepas aku kawen agaknyer......ade banyak uma.....dan asik2 berhijrah ...selagi tak dapat tukar kerja nasib bdn la......tp demi cinta sejati ....rela berkorban....uweks

2. mlm td aku mimpi....ayh n mak dh jd terlalu tak sbr untuk tahu bile abg sefamily nk dtg uma.....jd penyudahnyer abg jd cuak n terus dtg KL naik moto.....sekejapan abg smpi n jumpe aku kat uma.....dtg untuk bg aku testing cincin....tp kelakarnyer cincin too mcm yg aku pakai sekarang...tp panjang sikit lagi dr yg aku punyer.....hahaha.....lawak tol.......

mcm2 kan cite mimpi ni.....bile nk jadi kenyataan pun aku tak tau...Allah je yg tau bile.....tak pe la yg penting sabar menunggu......semoga abg buka kan hati aku dan abg sama2 untuk menuju ke jalan too....amin........sebelum ni pun dh terbuka ...tp mcm ade keraguan , ketakutan n ketidak konfedenan untuk memikirkan sume too.....agaknya too sbb la seru susa nk sangkot kot...hahaha....

4 care about me:

mim said...

ape mimpi2 ni....?xelok...mimpi mainan setan...hahaha

puteriann said...

poyo....baik la mimpi, nak tunggu jd kenyataan dh mati nnt la kot.....

mim said...

hahaha mcm2 hal la kamu ni...

puteriann said...

uweks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes