RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, November 24, 2010

bual kosong aku & abg

aritu aku ade tanyer dekat abg...lebih kurang jela erk...aku tak hengat sgt sebijik2 soalan aku tanyer tooo.....

1. ape benda yang paling abg suke tentang ayg?

jawapan abg : "membebel"
see jwpn .....sengaja nk ckp yang aku ni kaki membebel la too...tp sebab klu ckp directly karang aku sentap jd ckp la berkias2 mcm too ...ala2 mengambil ati.....podachiii.....tp terkesan dlm jiwa sbb berjaya buat aku tergeletek sekejap bile pk jwpn too.......bile sorang2 leh wat tersenyum sendiri la...gilo ko apo makcik ni senyum sorang2....hahaha.....

ooo rindu eh.....then tbe2 bile aku mule nk membebel2 ..... jwpn die dh tukar lain lak......

2.aritu kate suke ayg membebel?

jawapan abg : dah tak suke nk dengar.....

see.....memang nk kena kan.....

the end.....tunggu part 2 ok......julai depan baru ade lg.....hahaha.....mcm cite harry pottter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes