RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, November 30, 2010

memasak

lebih kurang macam ni la hasilnye....tp ini mat gebu yang buat bukan aku....aku pinjam jer gmbar die...n pakcik goole yg carikan....hahaha...jd bukan salah aku.....

dh lame dok teringin nk masak masam manis....seumo hidup aku lum pernah aku masak lauk too...jd untuk pertama kalinyer aku cube la try masak menu ikan bawal masak masam manis...

so pas jumpe abg ptg too g econsave lak mencari bahan2 nk masak menu ni ....sangat tak sabar nk buat ...wlupun dlm hati terasa mcm keyakinan too kurang .... tapi abaikan sume too yg pntg cube.....

balik to aku terus je siap2 kan bahan tuk masak....tung tang tung tang.....dh siap ...ikan bawal masak masam manis....aku tak sure la rase die best ke tak sbb aku jarang pun makan masakan ni...tp tbe2 sajok teringin nk masak n mkn....tp bile kak nura n kak sapura bole makan...aku senang hati la....suke sgt buat perut org kenyang sbb hati aku akan terasa sgt senang.....

lg pula dh lame sgt tak makan same2 dgn kak sapura sekali dengan kak nura....sbb jarang2 benda too berlaku....selalunyer together2 dgn kak sapura je.....dan lg mengenangkan mase besday diorang dulu...aku tak de benda nk buat tok celebrate...kire masakan lain dr kebiasaan too kire hadiah bonus la untuk celebrate .....yg penting sume suke hati.....kenyang perut senang hati....again....hahaha...... lum mampu lg nk belanja kat equotarial(impian kak sapura) ..rajin2 la doakan murah rezki yer....nnt leh belanja...isnyaAllah


0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes