RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, September 3, 2008

01/09/09...isnin

1st pose d uma sendiri...memang la sgt bahagia sbb ade org tolon kejut n masak...hehehe...yg paling bes siap leh tido lame lak too...memang rase d syurga la dpt balik uma n tdo lame2...sahur too mak aku juz masak sup bayam dgn ayam sambal...sume ade kecuali ayah jer tak de ...ayah keja mlm kn so tak dapat la join sekali...

siang too kol 12 baru aku bangun...cet ank dara ape la kan...tewok betul...anyway aku dah terjaga awl pg tp cam mls nk bangun so aku terus kan la perjalanan tdo aku...smpai tbe2....bf aku col....ah sudah kantoi...hehehe....

my dear...hello, wat per too...
ur honey..hmm ye hello....(tgh mamai2 too aku dok cover gak takut kantoi baru bangun...tp tak leh cover gak sbb dier tau...sbb sore aku mmg baru bgun tdo punyer sore....)
my dear...uik baru bangun erk...(mule la adengan leter dier...)ape ni anak dara bangun lambat...klu sy tak per la...ni awk...ish2 tak bagus2 ....bangun2x...
ur honey....(gelak jer...n bg alasan..).sy dah bangun td...tp tertdo blik....ele awk pon bangun lmbt kan....
my dear...sy tak per...sy lelaki...
ur honey...ele....awk kat ner ni....
my dear...kat uma jap lg nk g keja...bla2 ape dier ckp aku tak dengar sgt ...sbb tengah mamai kan...so kejap aku dgr kejap aku tak dengar....las2...
ur honey...ooo...awk dh mkn...klu tak makan lg...nnt mkn tau...uik aku ni bia tol...
my dear...eh awk ni tebiat ker...arini pose kan...bukan smlm pengumuman kate arini pose ker...
ur honey...alamak kantoi...tbe2 jd gagap...ha'a la....lupe.....hehehe...ape la aku ni ...wat malu jer...
my dear....k la sy nk mandi nk g keja....
ur honey....ooo ok...take care erk...

petang too mak aku gak yg sedia kan juadah tok buka...hehehe...sgt pemalas kan....bukan mls...nnt dah tak dpt rase cam ni lg...huhuhu...yer la dok uma sewa sume kena sendiri kan...
g singgah bazar...beli samosa....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes