RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, September 10, 2008

ohh tidak aku kena mrh....

ade satu mlm too....syamim kol aku dgn sore yg cerie gler...agaknyer senang hati sgt la too....dier on the way nk balik mase too...dier col semata2 nk bgtau dier nk balik uma n bgtau aku dier nk kol aku pukul 12.30 nnt....aku pun ok je la...


time syamim kol too pukul 12.00 dh....tp aku tak tau la naper mate aku mase too ngantok sgt...smpai aku leh terlena...time syamin kol....dh banyak kali dier kol n mesej ...aku leh tak terjaga...ape la aku ni tewok sgt...tdo mati gaknyer...hehehe...


oleh sbb itu....dier naik hangin...mane tahan beb...kol n msg byk kali...aku leh syok lyn tido...las2 bile terjage..punyer la takot glier...sbb dh tersedar wat slh dgn dier...mase dier kol too wat2 la cam base...tp time too mood dier dh cam hampegh jer...so wat lwk cam ner pon tak kan berkesan...memang tak bes langsung keadaan mase too...aku jd takut lak bile pk dier mrh2....dier mula la berleter itu ini...aku dengar jer...pastoo leh lak aku menjawab....ane dtg kekuatan pun aku tak tau,....leh lak aku ckp...jgn jd cam faid...ingat kan makin lembut...rupenyer makin marak lak mrh dier too...dier jd makin mrh bile aku samekan dier dgn faid...tp aku bukan maksudkan begitu...aku tak nak dier marah2...takut dier akn ckp kasar2...tp syamim dh slh sangka...dier anggap aku same kan dgn faid lak...terus jer ati aku sayu kena tuduh camtoo...aku mule la menangis bile dier mrh2 lg...terus tak reti nk ckp...jd aku bg salam n off kan kol dier...dlm nangis2 aku dok mesej gak dier mintak maaf...


then baru dier kol balik....dier tanyer kenapa..kenapa...kenapa....aku juz senyap jer...tak tau nk kate aper...bile tanyer kenapa...aku lg la nk menangis ...so aku melalak la mlm too ...(lembik sey aku ni....)dier tanyer naper samekan dier dgn faid...n aku nangis ni cam fiil tunang dier lak...syamim kate kat aku dier tak suker aku wat cam ni...las2 aku cume mampu senyap jer n mintak maaf...dier tanyer kat aku...aper aku rase klu dier samekan dgn tunang dier...aku tak tau nk kate aper dh...tol gak kate dier...klu aku la...mesti bengkak gler dgr...tp dear sy bukan samekan awk dgn faid...tp sy tak nk awk terus mrh


dh lame2 baru gayut kiteorg too ok....n jd seronok lak...gurau2...nsib dier tak mrh lg...klu tak haru aku nak memujuk...tp nk akhir gayut kiterg too jd cam suram balik...aku tak tau nape tbe2 muud dier hilang...dier tak mrh...tp cam sibuk berangan n pk sesuatu....bile aku tanyer dier kate tak de paper...tp akhirnyer dier bgtau gak...dier tanyer kat perasan tak sifat dier dah berubah jd kuat mrh...aku rase cam pelik la....memang aku sedar tp bg aku mngkin dier tekanan keja...jd sbb too dier jd pemarah...tp syamim plak pk lain...die rase lain dgn diri dier sekarang....seolah2 ade sesuatu yg tak bes...aku tanyer la naper...las2 dier citer...dier kater mase dier clash dgn tunang dier too...xtunang dier too ade warning....nk syamim rase aper dier rase..seolah2 dier nk tengok syamim menderite...n paling tak bes nyer syamim kate ayah xtunang dier too leh ubat kan org...mule la aku pk benda yg tak enak...bukan aku nk caye benda karut...tp oleh kerana sikap dendam yg melampau....manusia ni sanggup wat aper ajer...n aku ade bace buku agama tentang ubat kenakan hidup org ni...hmm nape la mesti huda(x tunang syamim) too nk wat camtoo...sedangkan dier yg nk berpisah dulu...


aku cube gak nasihat syamim,...klu bole wat la sesuatu tok lindungi diri ..sekurang2 nyer leh mengelak kan benda yg tak baik...n byk kan solat n doa kat Allah...itu paling utama....perasaan aku tika ni...sayu...bile mengenangkan sifat dendam manusia....pada Allah aku mohon perlindungan agar aku n syamim selalu d lindungi n d jauhi dr perkara2 yg tdk baik...amin...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes