RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, September 15, 2008

aku @ study @ koperasi






in the library....agak2 kat mane aku...cube teka...



pergh aku yg sgt lazy wat assignment akhirnyer kelam kabut nk abis kan sumenyer...byk sey...giler lak ai..smpai aku amikk cuti nk uruskan belajar aku too...sebenarnyer aku dh plan awl nk g library...tp library kat bangi ni bole tak buka mase ari sabtu dgn ahad....eee haru hidup....

jd terpaksa la mengorbankan cuti kerana nk abiskan assignment yg melambak too....ari selasa aku g sane, tumpang kak nana g komuter...smpai sane amik bus g library...dh bape lame aku tak g sane....kad library aku pun dah tamat tempoh setahun yg lepas....jd kena la renew dulu aku punya kad tooo...pastoo leh la masuk dgn bangga nyer...sbb sekarang ni hanya gune mykad...dh leh masuk n pinjam buku kat library....tak lah ramai sgt org kat sini...yg ade pun aku rase dak2 u sekitar situ kot...sejam pertama leh tahan lg kesejukkan kat situ....tp bile dah masuk 3 ke 4 jam aku dah tak leh tahan...terus aku amik keputusan nk kua...

aku g solat pastoo g pinjam buku kat wisma sejarah...then aku g ofis lame aku,....kat jalan pahang....nasib baik la ofis lame aku too dulu satu area jer...klu tak kim slm la aku nk g....aku amik teksi direct g ofis lame aku...memandangkan cuaca yg sgt tak mengizinkan...panas beb...bole basah ketiak klu tunggu lame2....

ni akak dila..belakang too kak zura.....


ni la acik yg aku windu too....juniza namenyer...

smpi kat sane...ade la gak 4 ke 5 kali aku turun naik tangga koperasi too...sbb aku cam tak caye jer...betol ke ni ofis lame aku...sbb banyak sgt perubahan...tangga siap berkarpert....giler kaye koperasi sekarang ni....aku kol acik dulu...b4 aku naik n masuk dlm ofis too...yer la aku mls la nk jumper en rahman too...1st aku melangkah masuk jer...aku jumper pak berahim...alamak pak cik tak de lak aritu...mc sbb haikal sakit mate...hilang pelawak antarabangsa kat ofis too...aku g jumper acik yg aku rindu gler....nmpak kecik lak acik aku ni...agaknyer jage anak tewok sgt kot...hehehe...pastoo aku jumper kakak2 aku kat situ...ups wait....nape kak zura looks so thin...sgt berbeda dgn dulu....cengkung nampak muke dier....r u ok my dear sis.??...kak dila same cam dulu...tak pernah berubah...cik limah n pak berahim pun...

mase dok kat tempat acik too...tak tau lak ex bendahari aku too ade...dr bilik dier...dier panggil aku..."itu adik ker, klu adik dtg sini jap"....ah sudah ape dier nk ni....ni aku mls nk g koop ni...aku pun g gak la...tempat org kan tak kan nk kuang aja lak...dier juz tanyer kaba n tanyer keja aku kat ukm cam ner...kirenyer aku terselamat sbb ade panggilan telefon tok dier...fuhh lega...hehehe


hmm...byk sgt perubahan kat koperasi...cantik banget....bagus2 ade kemajuan kt koop too compare dgn dulu...bg aku ade lg penambaikan yg perlu d buat kat situ...tak per la sikit2 kan...nk dpt perubahan camtoo...smpai aku dah bersara...giler lama.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes