RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, September 28, 2008

suke @ duke di ari minggu

28hb sept 2008...ahad....

arini pas bangun dari tido...siap2 sbb pas zohor nak ajak opik g anta buku kt library....oleh kerana moto ayah gune...jd opik pun gune keta.....pas g sane kiteorang g masjid india nk tuka samping yg aku beli too...kiteorang naik tren rapid sbb takut sgt jln jem...tp bile skodeng kat jln tak de la jem ane pun....
sampai sane punyer la ramai org...nk tak nak terpaksa la redah gak...klu tak rugi la sbb opik tak nak pakai samping too....sbb tak ikut color yg upnm kasi gune...jln sikit jer...alih2 tergoda dgn promosi yg satu kedai too wat...kebanyakan baju sume rm 50...pergh bes ni...aku pun cari la baju tok adik lelaki aku too...nasib ade....oleh kerana dah alang2 beli tok opik n harga baju kat situ bole d runding ...aku dgn mulia nyer belikan gak baju tok yg lain...pendek kate satu family aku sponsor baju raye....ayah n mk aku beli warne grey....untuk sume adik beradik, aku beli color hitam...so nmpk comei n cun la kan sedondon...rase cam seronok sgt dpt beli kan baju raye tok sume...ni yang wat kak long seronok sgt nyah...heheehe....n nasib baik gak samping opik leh d tuka...yg paling sweet kan...bile aku balik aku tengok sume mencuba baju raye yg aku belikan...
petang too ade program g kubo lak...oleh kerana aku dh kepenatan cam ape mase g membeli td langsung pale aku pun ting tong...may b sbb panas sgt n ramai org...sbb rase x lrt sgt...las2 kat kubo aku dok je dlm keta..yg lain sume g....lepas selesai...kiteorang buke kat kfc kajang...punyer la jauh kan...ingat nak ajak ayah amik beg aku kat uma sewa...tp mls la....sbb ayah aku nkl ajak g uma nenek aku kat ampang plak...so kiteorang pun beramai2 la g sane...nk tengok keadaan uma nenek aku yg dh jd uma sewa too...mse dok tunggu ayah bincang dgn penyewa...bibi dh bongkar kan satu rahsia kat aku...tentang satu mesej yg wat aku rase cm sakit hati tol dgn adik ayah aku too...kuang ajos tol...tuduh mak aku suke ati camtoo...
anyway alkisah nyer begini...ayah aku pernah pinjam duit kat adik pom dier ni(merangkap mak cik aku la)..ayah aku pinjam mase too sbb nk settle kan byran bicara adik bongsu ayah yg kecik...nk settle kn kes gaduh dier dgn jiran...oleh kerana adik beradik lain tak nk tolong jd ayah aku terpaksa la wat mcm too...pinjam duit tok settle kn mslh adik bgsu dier too...baru2 ni mak cik aku ade mesej ayah aku mintak balik duit dier too...ayah aku yg bls...tp mk aku yg kena mrh...kuang ajos nyer...suke2 ati tuduh mak aku...mk aku nk jwb col pon pk dua kali sbb tak tau gune...ini kan plak nk bls mesej...langsung la mak aku tak tau...kerana mesej too...aku adik beradik rase sgt la tak puas hati...aku dgn opik jer yg tau lg rupenyer..terus jer rase cam tak bes ...bile terpandang mk aku...aku rase cam sayu jer...nape la org mesti busuk ati sekali camtoo kat family aku...hmm....aku nk kumpul duit dr sekarang la...aku nk pulangkan duit yg ayah aku pinjam too...seolah2 cam hine sgt family aku ni diorang buat...sgt rude...i hate u....
hmm tok menceriakn suasana yg dh merundum td...aku pun ajak la sume g care4...sbb ayah aku mintak beli kn sokong...jd aku beli kan la songkong tok ayah dan opik...ayah siap byr duit zakat sekali kat sane...aku beli kan jugak spentot adik2 aku...hai mcm2 kekurangan kat uma aku too...aku kat bangi too senang lenang...sume ade...sejak aku duk bangi aku dh tak dengar mslh fmly aku...sbb too kot aku tak rse susanyer ayah aku too...n shahidah...aku rase ade satu perubahan dgn budak too...dier dah makin matang...sikap baran dier pun dh kureng kit...bagus la klu camtoo...hehehe...bf die org perak rupenyer...opik pon perak gak...ai adik beradik aku ni sume stok org belah utara jer...
mlm too aku meroyan wat coklat chips...ingat nk bg syamim...tp ade yang rapuh sgt...n cam tak sedap sgt jer...mlu la klu nk bg kat dier...tp ape pun sdp gak klu mkn...bukan la tak sedap langsung...smpi kol bape aku baru tdo....time ni buah hati aku leh temper lak dgn aku...ntah nape la dgn bf aku too...nk kate period tak plak...layan jer la erk...org tgh nk manja2 skrg ni...hehehe

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes