RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, September 15, 2008

aku @ syamim

arini nak masuk seminggu aku tak tdo mlm...bukan tak tdo la...tp kurang tdo...ini sume gara2 teman buah hati aku yang sorang too keja mlm...jd aku byk abis kan mase aku borak 2 dgn dier smpi pg...aku teman dier sbb aku tak nak dier bosan...yer la keja waktu mlm pasti membosan kan...nak2 d bulan pose ni tak leh wat paper..jd tok dier aku bazirkan mase tdo aku...ini wat aku lg dekat dgn dier sebenarnyer...wlupun ade mase tak de point pun nak borak aper...bile time borak too sebenarnyer aku yang banyak bercakap...ntah la erk...dier lg suke dgr aku berckp....tp aku ni ane leh camtoo selalu...kdg2 aku tengok dier senyap jer...aku dah pk lain...yer la cam aku cakap sorang2 lak...so bile aku senyap, baru la dier nk bercakap...tp kadang2 kelakar gak...kdg2 bile muud aku tak ok...muud dier pun tak ok same...bole lak tiru org...huhuuhu....

ade satu mlm too...baru2 ni...dier citer pasal ex tunang dier...dier bgtau tentang dier dh amik cincin kat ex dier too....mase 15hb 8 aritu...aku kate la kat dier nape tak bgtau aku....dier kate aku tak tanyer...aku ckp la...aku ni bab2 personal dier aku tak suke tanyer....sbb nyer aku takot la kot2 dier tak suke aku tanyer2 baik senyap jer...so dier nk citer ke tak nak citer ker...aku tak kisah sgt...eh yeker aku tak kisah...kisah sebenarnyer...cume aku lbh suke bg can, bia org too citer sendiri...ok sambung citer balik...al kisah nyer...aku tanyer la kat dier...cam ner reaksi ex tunang dier mase dier g amik too...dier kater, cam org menyampah...dier datang dgn senyuman cam base..mule2 dier kater ex tunang dier nk suwoh ayah dier pulangkan cincin n brg2 dier...las2 ex dier kena bg sendiri sbb ayah dier tak nak...itu aku tak tau la aper kes....

syamim amik balik cincin tunang n baju untuk nikah diorang....aku terkejut kit bile dengar pasal kain too...smpai dh siap beli kain baju melayu tok nikah...huhuhu....ape aku rase mase ni...cam terharu pun ade ok...hmm....dier tanyer aku...ape nk wat dgn cincin dier too...aku kate la...hmm bg mak awk...dier gelak, pastooo dier kate...awk ni bia betul tak kan la nak bg mak sy kot...ane muat...pe kater klu sy bg awk...aku ternganga dgr...bg aku...terus jer aku kater...hmm nak wat per....tak nak la, kot2 ex awk too dh bubuah sumthin ke kat cincin too...karang elok sy pakai jer...jd benda tak elok lak...dier gelak ade lak awk ni....tak baik pk camtoo...aku ckp la...awk gak yg ckp aritu ex awk benci sy kan...pas too dier kate...ok2 la sy tak bg...pergh melepas sebentuk cincin....klu korang...korang nk ke time...aku tak tau la...aku jeles ke aper...yg penti ng aku tak nk klu dier bg aku cincin too ...akn ingat kan aku pd kenangan dier n ape dh dier wt kat aku...huhuu.....sungguh pun klu nk beri kat aku...bia la dier jauh dr benda2 yg lepas too...aku tanyer dier kain too nk wat per...dier kate, ingat nk wat baju raye...tp dah tak sempat kan...aku rase cam...hmm nk pakai baju too...aku suggest kat dier bg ayah dier....dier gelak kan aku....ish awk ni...tak kan la...awk ni kot yer pon jeles...tak kan la smpai ckp cam ni...aku jeles ke?slh ker aku jeles? klu yer pon.....huhuhuh....

ape pon...aku tak kisah sebenarnyer terpulang la kat syamim sendiri nk wat keputusan ape pon...aku tak nak control hidup dier...dier ade hak tok wat keputusan sendiri...aku juz bg idea....mane baik dier leh follow ane tak ok takk yah la follow...ape pun berite ni dh menjawab persoalan yg selalu d utarakan oleh2 kakak aku bile aku citer pasal syamim...so sekarang sumenyer dh clear....the end....

huhuhu...penatnyer rase....tak tdo dengan sempurna...aku rse mcm satu pengorbanan besar tok syamim...wlupun dier tak paksa aku teman dier..tp aku rse itu jer la aku dpt wat tok dier....yer la kan...aku kat sini dia kat sinun...nk jumper tak dpt...so dgr sore msg n col jer la perhubung kasih syg.....huhuhu....i love u darlin....may Allah bless u...amin....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes