RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, September 25, 2008

lebih mude, lebih tue @ sebaya

Bila wanita jauh lebih tua

menjalin hubungan dengan "jejeka tua" membuat hidup kita lebih (atau kemabli) berghairah. Yang tak berapa bestnya kalau dia sering di kelilingi awekz-awekz yang lebih muda dan (mungkin) buat kita cemburu.



Ramai jejaka muda lebih menyukai wanita yang lebih tua kerana kagum dengan sikap berdikari mereka. Dia mungkin akan kecewabila ternyata kite bersikap ingin dimanja atau bahkan cemburu. Kesudahannya, dia mungkin akan tertekan dan ....tinggalkan kita!



bila si dia jauh lebih tua

jejaka lebih tua katanyer juga lebih menyenangkan kerana lebih tenang dan selalu berusaha membahagiakan kekasihnya. Mereka biasanya tertarik pada wanita yang mandiri atau sukses dlm karier. Tapi bila dah jadi suami dia akan berubah 180 darjah.



Pada usia setengah baya, lelaki - dan yang sudah menikah - biasanya terkenang kembali pada masa awal kehidupan seks yang penuh semangat dan berkesan. Bila tidak dikrompomikan bersama,kisah cinta dengan jejaka lebih tua boleh jadi "bencana".



bila sebaya

boleh dibilang kita dan si dia memiliki pengalaman dan wawasan yang sama, sehingga keterikatan kita dan si dia lebih kuat. Tetapi kehupan seks pasangan yang sebaya cenderung kurang berhasil. Puncak seks jejaka umumnya sekitar usia 20-an, sementara wanita baru dimulai usia 30-an atau 40 tahun. Kurang pengertian untuk urusan seks ini jd bom jangka.



Mungkin si dia memilih kita yang sebaya dengannya kerana ingin berkongsi suke duke dengan org yang boleh mengerti dgn dirinyer.Tapi, di luar urusan seks, biasanya memang hobi lelaki melirik daun muda. apalagi kalau daun yang jauh lebih mude itu menggoda fikirannya setiap hari, lebih baik kite bertingkah dan berpenampilan ala-ala tua atau terlalu keibuan.

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes