RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, September 28, 2008

aku @ shopping raya

26hb sept. 2008. jumaat

oleh kerana mlm ni las kak sapura kat bumi bangi ni...jd we all plan nk p masjid india...itupun sbb sabun pembersih kakak aku too dah ghaib dlm dekat uma sendir...die tak tau ane dier letak...aii macam2 hal kan...jd pas balik keja too...tuka baju terus g kL..b4 too sempat la mencari kak sapura punyer touch n go...gumbira giler kakak aku too....yerla dgn adenyer kat too dpt la mengurangkan kelembapan di tol2 di bumi malaysia ni..tak perlu beratur panjang sgt cam lorong tunai...n touch n dah bole go...then baru kiteorang g kL....buka dlm keta sbb kesesekan yang sgt melampau di tol sungai besi....puner la byk keta mase too....nsib sempat gak la smpai dlm kol 8 camtoo....parking keta kat semua house cam base...terus je g beli sabun pencuci kak sapura...then kakak2 aku g solat kat surau dulu...dah selesai sume baru le kiteorang jln2 kat bazar

mak aii...ingat kan makin lewat makin kurang org..tp terbalik lak makin lewat makin ramai plak yg g jalan kat situ...mcm2 usia ade...baby kecik pun ade ok...cian tol....ape la tewok sgt parents diorang too kan...byk tol barang2 keperluan tok raye yg d jual...beli jer kat mane2...harga berpatutan la gak..tp kena pandai demand la..sbb klu bernasib baik mmg bole dpt harga murah punyer...so aku rase alis klu g sini...mesti sure dier untung...sbb pandai bab tawar menawar ni kan..mlm too aku tak beli ape pun juz beli sampin opik, tudung bibik 2 helai, lipstik n eye liner....sejak duer menjak ni aku meroyan nk pakai make up...ntah motif aper ntah...tp kakak 2 aku tak abis2 dok kutuk aku...diorang ingat aku nk pakai make up sbb nk praktis n berhias rias untuk jumper syamim...ooo todak...ape barang wat camtoo...aku lg suke syamim tgok muke aku without make up...sbb d situ nmpak keneutralan nyer sikit...ni klu buh make up sume nyer cantik plastik...orite clear, bukan sbb syamim aku pki make up...

then pas penat lelah jln kat situ...balik too g anta tudung kak fuzi (kawan kak sapura) kat shah alam....penat giler time too....aku yg tak bawak keta ni asik tersanggap jer...n ade la bape kali gak aku terlelap...yg paling ngeri nyer bile kak sapura bgtau yg dier pun ade terlelap mase bwk keta...uish bahaye too....nasib panjang lg umo kami...tak leh bayang kan tertido mase bwk keta...huhuhu...seramnyer nyah....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes