RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, September 15, 2008

teteamu tak di undang


nampak tak baby biawak yg cube masuk kat pengkalan data


8/9/08....isnin...

ada seekor baby biawak sesat masuk dalam PTM, ..dr mane dtg pun aku tak tau...time too aku nk g tempat kak nana...tgok2 makcik2 ofis bahagian operasi too dok bising2 panggil en amin...baby biawak too betul2 dekat depan pintu masuk pengkalan data....seram gak tengok biawak too....aku takut dier masuk dalam kain jer...geli sey....

mase too pakcik jack yang sgt gagah, cube halau baby biawak too...ade ke tutp dgn kain alas meja....konon2 nk halau biawak too...makin bersepah la dier lari...aku yg dok perhati tak jauh dr situ...ape lg kelam kabut la tengok biawak too dah bertempiaran....yang lawak nyer ade sorang student mat saleh ni gak nyer nk amik ip address...terpandang lak biawak too...terus dier pun sme melompat n lari g kat tangga cam aku....wat malu jer....

at last...biawak too selamat kua ikut pintu tepi tangga too...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes