RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, September 25, 2008

sesuatu yg jelas...

aku n syamim...pejam celik dah 2 tahun lebih gak aku kenal dier...since aku sekolah menengah...time amik stpm...satu malam aku gayut dgn dier....suasana hepi sgt...base la dok tuka2 cite tentang ari2 yg kiteorang lalui...tbe2 dier kate nk bgtau aku sesuatu...terus aku rase lain...nk bgtau ape plak kan...tbe2 jer..cuak pun ade....las2 kol 3 too baru dier bgtau ape dier nk ckp...dier bgtau aku tentang sesuatu yang aku tak pernah tau...selama ni....bile aku tau benda ni...aku senyap..tp tak lame aku bersuare..tak per la...sy bukan cinte kan awk kerana too...tp sy cinte kan awk kerana diri n sikap awk...memang terkejut dengar berite too...n time too gak aku bayangkan mcm mane syamim menghadapi segala2 nyer selama ni...syamim perlukan aku...itu yg terdetik dlm hati aku...dia perlukan aku n aku jugak perlukan dia...

sebenarnyer sejak kecik mata kiri sy ni buta....sy kena katarak....dulu mase kecik2 ade jumper doc...tp oleh kerana sy org susa....jd tak mampu nk wat pembedahan...smpai la mata sy ni tak nampak...

jom kite kawen...aku jawb cmtoo..pas dier bgtau aku perkara too...mgkin jawapn aku too cam sound like crazy tp itu la dr hati sanubari aku ni...tbe2 timbul keazaman nk bahagiakan hidup dier...nk syamim rase melihat dgn jelas n luas...

die cm pelik dgn jwpan aku...n mgkin die akn pk aku kesian kn dier...ohh tidak...aku rase makin bertambah syg aku kat dia...klu bole aku nk jd suri yg menjaga dier tiap mase dan ketika...nk kongsi same2 penderitaan yg die rase...nk die tau sikit pun cinta aku tak berubah wlupun tau perkara sebenar...betapa aku kena memahami dier....saat ni mungkin dier akn rase rendah diri dgn kekurangan dierkan..nobe aku tidak izinkan dier berasa begitu...saat ni pasti dier akn lebih curiga dgn aku...nobe aku tidak izinkan...aku akn curah kan ksh syg aku kt smpi bile...bia dier tau betapa aku menyanyangi diri nyer...klu la di beri peluang ingin saje aku kongsi penglihatan aku ni dgn dier...bia aku dpt rase ape yg dier rase selama ni...akn ku usahakan agar kau bahagia duhai syg ku...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes