RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, September 10, 2008

ayat sensitif

  • eee....ko ni kurus la.....
  • ko ni cam bayu la....
  • ko ni cam papan la....
  • ko ni cam tiang la....
  • ko ni kecik sgt la...
  • ko ni keding la.....
  • ahhhh....tension tol....bdn kecik slh badan gemuk slh....

ape yg org nk sebenarnyer bile tengok makhluk Tuhan yg berbadan kecik o besar ni...mulut mesti nk komplen...suke ati la kan bdn kecik ker...bukan aku tak cukup mkn...tp dh memang genetik aku camtoo...lg pun tiap aper yg Tuhan ciptakan too pasti itu yg terbaik wat kiter kan...n aku rase bersyukur sbb aku kecik aku leh pakai sume jenis baju...aku tak yah susa kwl mkn...aku tak yah susa kuruskan bdn....yg penting ape org komen aku tak kisah sebenarnyer...tp bile dah selalu sgt dgr....ini bole bikin mrh kwn...so tolon la jage mulut too..

aku yg kurang selera mkn...
2 minggu sblum pose ni aku makin tak berselera...rase nk muntah jer klu termakan lebih...ape kena la dgn pewot aku ni...cacing aku tak sihat kot...oleh kerana aku hilang selera mkn...ayah aku nasihat kan aku minum susu penambah selera...Alhmadulillah aku dh bole mkn cam base tanpa rase nak muntah...tp cam terlebih lak aku mkn sekarang ni...sbb berselera jer spnjang masa....smpai kakak2 aku dah pelik...aku bukan nk tambah berat bdn...tp nk bg selera mkn too kemabli normal cam dulu...yer la ane sanggup beb...asal mkn rase loya...mengalahkan org pregnant lak

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes