RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, September 22, 2008

memori buke di bulan pose











smile=)

















ni la kakak aku...very cute n chubby kan...kena part aku kecik lak...hheehehe...memang dok sesuai...

rabu, 10hb sept 2008

buke pose dgn geng2 sengal...hehehe...sape lg klu tak dgn si zana n alis....hehehe....kiteorang buke kat mcd kajang...

jumaat, 19hb sept 2008.....

b4 dinner...








gambar paling cun pernah aku amik...nice kan...bebudak ni time aku amik jer mesti jd cun...cbe diorang yg tangkap...dh tentu2 jd hampegh...












ni mase aku, kak sapura, kak alise,n kak zana beli kek dekat Sec.Rec untuk majlis perpisahan Hisyam kat bukit unggul mlm ni....
arini aku ade majlis berbuke pose dekat bukit unggul dgn bahagian kak nana....nk meraikan en hisyam las keja kat PTM n celecrate besday en. nasir sekali....sorang dlm rm 30 camtoo....kiteorang kena g awl sbb kak nana yg kena uruskn jamuan too...jd dr booking smpai la byran akhir dier yg kena settle kan...tak la jauh sgt bukit unggul too...bg aku tempat too base jer...mgkin bg penggemar golf suke la ke citu....mknan yg d sajikan pun base2 jer...di serve secara buffet....rase cam rugi tak mkn byk2 sbb byr lebih kn...yg penting kiteorang enjoy bergambar sane sini dekat bukit unggul too....koleksi pic too aku akn edit kemudian erk...sbb pic yg ade belom d transfer lg....harap maklum...

menu yang aku mkn
nasi lauk kari ikan

ulam kacang botol

daging bakar with black paper

nasi beriani gam dgn kua dalca

buah

kek coklat

mee kari

air sirap

Sabtu...20hb sept 2008

arini buka lua lg....buke dgn geng2 kak sapura plak....kiteorang plan buke dekat yankies hut...restoran ikan bakar yg agak terkenal dekat bangi ni...kiteorang pegi 6 org sumenyer...dlm kol 5 camtoo....aku, kak sapura dgn kak twini g book tempat dulu....ramai maut yg nk buka kat situ...kiteorang pilih tempat duduk yg bersila...kat tingkat atas...kena bayar deposit rm 20....

menu yg di order....

siakap masak 3 rasa

sotong goreng tepong

udang masak tom yam

ikan pari berempah d bakar

kailan ikan masin

air ikut cita rasa sdn bhd

nasi putih untuk 6 org

oo lupe nak citer...time buka too...tempat kiteorang kena share dgn org lain gak dlm satu ruang yg agak besar...sume style dok bersile ok...so sweet....ade satu meja too...punyer la penuh dgn manusia....agaknyer ade reunion kot dr mane2 ex student ane2 kolej o u...bes giler tgok diorang buke ramai2...riuh rendah giler mangkuk...masing2 berpasang2an...same cantik n padan ok....ade sorang jer pasangan di kalangan diorang too yg dah kawen n ade sorang baby kecik girl...yg sgt baik n tdk meragam sikit pon...oleh kerana dier jer baby kat situ...jd org lain dok sibuk tolong jage tolong dokong n sbginyer..pompuan2 yg mkn kat situ sume cantik2 ok...produk ape la diorang gune cantik tol kulit muke diorang....

pas abis mkn too kiteorang pon lepak kat uma jap...sbb pas ni plan nak g downtown plak...kat danau...aku tak tau nape kakak2 aku nk sgt g sane...raye2 ni bg aku kat situ nothing...yg ade cume org ramai...tp kak nana mesti bersbb...yer la abg faiz pon nk g situ...adakah itu satu kebetulan o sesuatu yg d rancang? sendiri pk la erk...pas solat ishyak baru gerak...smpai sane aroun 10 lebih...ramai gler org kat situ...ni yg wat aku rase cam tak bes jer...punyer la umat...smpai bersesak....aku rase nk muntah2 dah jln kat situ...pitam pun ade rase...hmmm...tp sempat gak aku tangkap baju t shirt guess n prada...warne hitam n putih...lengan panjang n putih...

balik dari too...kiteorang lepak kat kedai mamak dulu...b4 sume balik uma...syamim kol aku time2 aku tgh dok nk makan...terus jer aku bungkus n layan col dier too...al maklum la kan karang merajuk lak susa lak nk pujuk nnt...hehehhe....sowi erk dear terkutuk u plak...hehehhe...aritu aku gayut smpi sahur...pergh sejak 2 menjak ni aku memang pecah rekod la gayut paling lame...heheheh....

ahad, 21hb sept 2008

buka dengan family plak...dkt kfc kajang...see pack tol jadual buke aku sekarang ni....ade jer program berbuke...hehhehe...mkn kat kfc too ayah aku belanja sbb aku dh kering...hehehe...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes