RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, September 28, 2008

balik raya

27hb sept 2008....

d hening subuh yg sunyi...aceh poyo lak wat ayat camtoo....ari sabtoo...baru kul bape...tp dah kena bangun...sbb kak nura dah nk balik kg...kak nura paling awl balik kg antara kiteorag 4 org kat uma too...korang bayangkan...keadaan kami2 yg balik lewat smlm...dgn tak bangun tdo lg...dgn kusut masai n masam nyer too...di peluk n d cium kak nura....adus bikin malu jer...rase segan tol bile dier wat camtoo...bucuk2 sekalian puas la mengkover2 muke bile d cium...(jgn pk bukan2 erk...cium pipi jer yer...)

pas kak nura g aku dah tak leh smbung tdo...basenyer klu tak smbung tdo seround too memamng tak sah la kan...tp oleh kerana aku tak kemas lg baju..jd terpaksa la aku buat niat tok sambung tdo tok arini saje...hehehehe....sbb aku pun nk balik uma mak petang nnt...yer la uma sewa dh tak de org wat per aku dok sorang2...kang ade lak yg berair mate lak kang...jd pas kemas2 baju....aku pun dok lepak2 dgn kak nana....sblum aku mandi kak nana smpat lak make over muke aku ni...kononyer nak try make up yg aku beli...ape motif la kan ...pakai make up b4 mandi...klu pakai mase time aku nk balik kL nnt leh gak aku terime....aii cam2 kan tebiat d bulan pose...hehehe....

petang too pas zohor aku siap2 sume nk balik kL...kak sapura anta smpai komuter...kak nana tggl sorang...kak nana too sbnrnyer ade program berdating dgn pak we nyer...jd saje tak balik kg lg...sok baru dier balik...sblum balik too smpat la bermaaf2an...pergh syahdu lak terasa...cam tinggalkan mak kat kg lak...hehehe...

smpai kL...ayah dgn opik yg amik...aku penat sbnrnyer...tp smpat lak ayah aku ni g bengkel keta jap...so terpaksa la tunggu sat sementara keta too d betol kan...aku de snap beberapa pic ayah n opik kat bengkel too...cam sweet jer due beranak too...nnt aku paste kan...tp later2 la erk..not now....petang too mak aku dh masak lauk sdp dh...tp ayah aku lak nk ajak p mkn kfc...yg lwak nyer dh la kua late ade ati nk buke lua...las2 kena balik uma dgn hampa...mkn la lauk yg mak kita masak....lauk favourite aku lak too...smbal udang...pergh sedap giler...rindu masakan mak aku....leh la aku jd datin kat uma...tak yah susa2 pk nk masak aper...sbb mak aku dh msk kan...hehehe.....i love u la mk..

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes