RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, September 28, 2008

aku @ syamim

lately ni aku memang rapat dgn syamim...alhamdulillah la kan cmtoo...tp due tga arini klu gayut ade jer yg cam tak bes...yg tbe2 buat suasana gayut too jd not nice...yer la aku ni klu dh penat...aura ngantok too memang la tahap melampau...jd bile borak2 too tak leh lame2...pasti aku tertido punyer...jd benda ni la terjadi 2 3 aritu..yg wat syamim dok hangin dgn aku...

kadang2 aku tak ham perangai syamim..dier mrh kan aku benda yg simple...smpi melarat2...kdg2 puas aku nk pujuk...tp tak gak elok...cam ne too...hmm jgn la mrh sgt yang...u tau kan i takot...lgpun i tak suke u marah2...nnt suasana jd tak bes....

selalu mcm ni ...bile kite terlalu mghargai sesorang mesti ade jer dugaan yg dtg kat kite...contohnyer...time hubungan tak bes camni...time ni la dtg sgala dugaan...dpt kol n msg dr kwn baik yg ade ati dgn kite...nape aku ckp camtoo...sbb memang benda ni mmg jd...aku dpt miscol n msg dr org yg sgt aku nk lupe kan...nape mesti dtg n cube bertanyer kaba lg...saje nk wat jiwe aku sakit...hmm....Tuhanku beri la aku kekuatan...sesungguhnyer bia la sygku itu hanya untuk syamim...amin....

syamim tak tau yg faid msg aku n miskol aku...aku tak bls o wat ape2 tindakan pun...aku juz bia kan msg n miskol dier sepi...aku tak tau nk bgtau ke tak...puas aku tanye kakak2 aku nk bgtau ke tak...diorang kate tak yah...jd aku pun tak bgtau...demi menjaga ati...aku tak mau die rase curiga...bia la die tau betapa aku sgt la menyayangi dier sorang..

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes