RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, September 18, 2010

abg yg penin

mlm semalam ade borak2 dengan abg tentang niat aku nk beli Al-Quran bersama2 rehal.....ingat nk wat barang hantaran.....tak salah kan beli awl...wlupun aku lum ade tarikh yg fit......ape yg aku buat sekarang, abaikan tentang tarikh tp siap sedia dr sekarang......cepat o lambat Allah yg tentukan.......aku cume nk bersedia....

n abg ade suarakan idea untuk bg Al Quran jugak mase time family die dtg.....untuk aku ok je....klu dtg hanya bawa sebentuk cincin pun aku dh bersyukur....yg pntg niat, sedia n fmly dh amik makluman....anyway sepupu aku sorang kat singapore pun juz mak n ayah belah lelaki dtg jumpe mak cik , pak cik n nenek aku untuk nyatakan hasrat anak diorang berkenan dgn sepupu aku....tak de kenduri kendarat pun.....lebih kurang perjumpaan tertutup dua keluarga n tak melibat kan keluarga besar......senangkan, tak perlu berbelanja besar........n abg pun ade cadang nk tunang hidup....aku pun mule la dok tanye itu ini.....ape tunang hidup n mati too.....

eee mcm2....pelik aku...wlu ape pun....mulai bile ntah aku memang dh start mengumpul2 duit , barang2....mane la tahu klu kawen mase terdekat ni....gile tak bersedia jenuh kan...pakat2 kumpul duit dgn abg...smpi mase tak de la terduduk sgt bile nk wat kenduri....due2 bukan keluarga senang jd harus la beringat2 kan.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes